شناسه خبر : 96231
سه شنبه 29 آذر 1401 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منافقین داعشی‌صفت، مدعیان حقوق بشر!

بابائی  -  مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند. آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان ما معرفی می‌کنند، در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل‌کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.

مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند. جای تأسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.

دولت باید شکایت‌ خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند و خواستار مجازات باقی‌ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای اعمال ننگین خود برسند.

چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهک های تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمی کند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملت های دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربی ها به سخره گرفتن جهان است؛ چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاه های خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت می کنند!

اینستاگرام
غربی‌ها جنایتکار اگر در ادعای حقوق بشر خود صداقت داشتند باید گروهک کوردل منافقین یعنی داعش‌های وطنی را که سابقه ترور ۱۸ هزار ایرانی را در پرونده خود دارند در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دادند. نه اینکه امروز با آنان فالوده بخورند‌، شهروندان ایرانی را به خواست آنان به زندان بیندازند و به هرچه وجدان نام دارد پوزخند بزنند.

پرونده ترور شهید سردارسلیمانی همچنان درحال پیگیری است
هیچ اظهارنظری در این ارتباط نمی‌کنیم. پیگیری پرونده ترور سردار شهید قاسم سلیمانی چهره موثر مقابله با تروریست در منطقه از سوی ایران در ابعاد مختلف در حال پیگیری است و دولت آمریکا را عامل اصلی این ترور می‌دانیم.
اقدامات حقوقی در ارتباط با پیگیری این پرونده با کمک عراق در حال پیگیری است. کمیته ویژه‌ای در وزارت خارجه در این ارتباط وجود دارد و تاکنون فعالیت‌های قابل توجهی داشته است. در این ارتباط دیدارهای مشترکی بین مقام های ذیربط ایران و همتایان آنها انجام شده است
.وی درباره طولانی شدن روند پیگیری این پرونده اضافه کرد
همان طور که می‌دانید از نظر حقوقی یک روند زمانبر است و طولانی شدن این روند به معنای پیگیری نکردن یا فراموش کردن این موضوع نیست.
اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شبکه اینترنشنال وابسته به رژِیم کودک کش سعودی و مزدورانشان باید نابود شود!
شبکه اینترنشنال وابسته به رژِیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان باید نابود شود!
اينترنشنال وابسته به آمریکا و کشورهای اروپایی است و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان فعالیت می کند.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اعتراضات اخیر حاصل طراحی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل و اینترنشنال بود
رژیم صهیونیستی در یک سال ۲۲۰ فلسطینی را کشت و ۸۳۲ ساختمان را ویران کرد سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر کجا هستند.
دولت آمریکا مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
دولت عربستان سعودی مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
رژیم صهیونیستی مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
یک سوم زندانیان زن جهان در آمریکا زندانی هستند از سوی دیگر از سال 2015 تاکنون دست‌کم 250 زن با وحشی‌گری پلیس آمریکا در خیابان بدون محاکمه به قتل رسیده‌اند حال آمریکا با چنین شناسنامه‌ای بانی تعلیق عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شده است! آیا مسخره نیست؟
طبق اعلام مرکز آمار آمریکا، از هر پنج زن آمریکایی‌ یک زن مورد تجاوز قرار گرفته بر این اساس آمریکا سومین کشور خطرناک دنیا برای زنان است. حال آمریکا با این مختصات درخواست حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را کرده است. این کار آمریکا بیشتر به یک مضحکه شبیه است.
در مسخره بودن اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل همین بس که‌آوریل 2017 عربستان عضو این کمیسیون شده است،یعنی درست در زمانی که رانندگی خانم‌ها در عربستان ممنوع بود.
موضوع حقوق زن برای کشورهای غربی فقط یک ابزار سیاسی است. این کشورها هیچ‌گونه دلسوزی نسبت به زن ندارند ولی تا می‌توانند برای اهداف سیاسی از این ابزار سوءاستفاده می‌کنند. جنایتی که غربی‌ها علیه زن و زنان کرده‌اند هیچ کشور دیگری نکرده است.
از دید شبکه عنترنشنال توافقنامه جامع ایران و چین مثل قرارداد ترکمانچای است و ایران مستعمره چین شده ولی توافقنامه عربستان و چین به عنوان فصلی تازه در روابط این دو کشور تبلیغ می‌شود. جالب اینکه اصلاح‌طلبان هم همین دیدگاه را دارند پس معلوم می‌شود آبشخور هر دو یکی است و از یک جا هدایت می‌شوند.
لازم است سپاه پاسداران همان رفتاری را که با گروهک‌های خزیده در شمال عراق کرد با گروهک‌های وابسته به رژیم سعودی و صهیونیستی در شرق کشور هم بنماید تا دیگر نتوانند به فرزندان رشید ملت ضربه بزنند و به پاکستان فرار کنند.
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آلبانی جنایتکار به همراه رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شهادت سردار سلیمانی، مصداق تروریسم دولتی است
این روزها سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم، در فرودگاه بغداد توسط اشغالگران آمریکایی است.

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi