شناسه خبر : 96236
چهارشنبه 30 آذر 1401 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت حاج قاسم تبریک و تسلیت باد

ارزشمندترین ارزش‌های انسانی در انقلاب اسلامی نهفته است

فاش نیوز - نعمت های بی‌شمار خداوند را که با جانفشانی های هزار باره شهید حاج قاسم قهرمان برای ملت ایران انجام گرفت را سپاس می گوئیم و از فراموش کاران نیستیم.

روز 13 دی ماه روز بزرگی است چون در این روز انسانی بزرگ با آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی از میان ما پرکشید و به لقاءالله پیوست. انسانی با آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی و دین با عظمت اسلام ناب محمدی (ص) آن هم در دورانی که فساد و تباهی و گناه همه جهان را فرا گرفته است.

ولی آنها در اعلی علیین هستند و بهترین روزی ها را می خورند (وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ) هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند. قرآن کریم : سوره آل عمران - آیه 169

شکوه و عظمت انقلاب باید چنان باشد که آوازه آن توجه و نگاه همه مسلمانان منطقه و همه مردم جهان را به جمهوری اسلامی ایران جذب و شیفته آن کند و موجب توجه و عظمت دین خداوند متعال و اسلام ناب محمدی (صلوات اله علیه) شود.

ما مردم ایران خدا را هزاران هزار بار شکر می کنیم که نعمت بزرگ و پر برکت انقلاب اسلامی را به ما ارزانی داشت کدام ملت است که خداوند آنها را همانند ما ملت ایران نعمت داده باشد.

الهی تو را شکر می کنیم که چشم و گوش و بدنی سالم به ما دادی و نیرو به ما بخشیدی تا به انقلاب اسلامی که برای آن زحمتی زیادی نکشیده ایم ولی تو به قدرت خود آن را به ما ارزانی داشتی خدمت کنیم و به وسیله آن بتوانیم دین تو را یاری کنیم.

  به جهاد علمی و فرهنگی و جنگ های نرم و سخت در راه تو بپردازیم تا بتوانیم به حمایت و خدمت به مسلمانان ستم کشیده و مستضعف جهان بپردازیم تا بتوانیم به آقا و مولای مان آقا امام حسین لبیک بگوئیم. خدایا هزاران بار تو را شکر می کنیم که ما را در این زمان آفریدی تا بتوانیم جواب لبیک آقای مان را با اقتداری که 1400 سال از داشتنش محروم بودیم بدهیم.  

پروردگارا تو را سپاس که به قدرت خود با دستان شهید بزرگوار حاج قاسم دشمنان ما را درهم شکستی و آنها را ناامید و سر شکسته کردی.  این پیروزی برای امنیت ما و چند کشور متحد ایران بود.  این تنها یکی از نعماتی است که خداوند به انقلاب اسلامی از طرف آن مرد خدا حاج قاسم آن شهید بزرگوار به ملت ایران و ملت های منطقه ارزانی داشت.

 نعمت های بی‌شمار خداوند را که با جانفشانی های هزار باره شهید حاج قاسم قهرمان برای ما ایرانی ها انجام گرفت سپاس می گوئیم و از فراموش کاران نیستیم.

درود به مومنان راه انقلاب که ایمانشان به هدیه خداوند، آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل را در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی به شکست کشانده و ما این طلیعه فرخنده را به همه مسلمانان جهان تبریک می گوئیم. قدس را که اولین مرکز ایمان الهی است و در دستان غاصبان یهودی است به یاری خداوند آزاد خواهیم کرد.

اکثر مطلق مردم ایران دوستدار انقلاب اسلامی هستند. پر واضح است که این موضوع طبیعی است و مردمی که 44 سال قبل انقلاب کردند و برای انقلاب و نظامی که برایش جنگیده‌اند سرنوشت کشور و انقلاب برایشان مهم است؛ پیشرفت کشور برایشان مهم است؛ هویت خودشان برایشان مهم است؛ اینکه در دست مسئولان انقلابی واقعی قرار بگیرد یا به دست رئیس جمهوری فاسد و خائن قرار بگیرد برایشان مهم است.

حتی ارزشمندترین ارزش های انسانی دنیا در انقلاب اسلامی نهفته است.

خدایا ما را از این آزمون (انقلابی ماندن) سر بلند بیرون بیاور!

در جمهوری اسلامی مسئله اقتصاد در حال حاضر مهم است ولی تا الان دیگر مردم ما فهمیده اند که این رای آنهاست که اقتصادشان را خوب و بد می کند. مردم ایران نباید دنبال کسی غیر از خودشان برای مقصر وضعیت اقتصادی باشند. چون این نتیجه رای دادن آنهاست که به خودشان برمی گردد. در یک کلام باید گفت: فقط رای مردم نجات دهنده اقتصاد خودِ مردم است. خدا را شکر رئیس جمهوری انقلابی داریم که دارد ریشه فقر را از ریشه در می آورد.

مقام معظم رهبری وقتی دیدند رئیس جمهور آقای رئیسی به راستی اقتصاد مقاومتی را شروع کرده اند فرمودند: ممکن است دو تا 8 سال یا کمی بیشتر هم طول بکشد که ثمره و میوه اصلی اقتصاد را کم کم بچینیم.

البته دولت طرح های کوتاه مدت میان مدت و دراز مدت دارد به هر حال ما همانطور که در جنگ بر تحریم تسلیحاتی دست یافتیم در میان مدت هم انشالله به اقتصاد مقاومتی می رسیم.

خوشبختانه مردم سالاری دینی در ایران بهترین دموکراسی در دنیای امروز را دارد؛ چرا که صندوق رأی در جمهوری اسلامی ایران این ظرفیت را دارد که اکثرا مخالفینش را از موافقینش راضی ‌تر نگه می دارد.

 

| داریوش احمدرضا بهمن یار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi