شناسه خبر : 96280
شنبه 26 آذر 1401 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای ارتش در تهران برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ از برگزاری یادواره شهدای ارتش در روز‌های آتی در فرهنگسرای شهید منفردنیاکی واقع در منطقه ۶ و ۷ تهران خبر داد.

 

یادواره شهدای ارتش در تهران برگزار می‌شودجلسه هماهنگی پیرامون برگزاری یادواره شهدای ارتش با حضور «اصحاب کریمی» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ، امیر سرتیپ محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع، جمعی از فرماندهان ارتش و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در مکان این اداره کل برگزار شد.

کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ در این جلسه گفت: دفاع مقدس یک دوران طلایی و با ارزش برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، دورانی که در آن ایثار، همدلی، شجاعت و وفاداری نمایان و پررنگ شده بود به همین منظور برگزاری یادواره شهدا یعنی زنده نگه داشتن این ایثار و همدلی که یادواره شهدای ارتش نیز در همین راستا است.  

وی ادامه داد: یادواره شهدای ارتش در روز‌های آتی در فرهنگسرای شهید منفردنیاکی واقع در منطقه ۶ و ۷ تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: تهران بزرگ هشت هزار شهید ارتشی دارد که از این تعداد ۴۰۰ شهید آن متعلق به منطقه ۶ و ۷ تهران بزرگ است و این یادواره نیز قرار است در همین منطقه تهران برگزار شود و زمان دقیق آن نیز متاقبا اعلام خواهد شد.

کریمی با اشاره به اجرای طرح سپاس ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی، تهران بزرگ، تصریح کرد: اجرای طرح سپاس که با هدف سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اجرایی شده است در حال حاضر نیز در ۱۲ منطقه اداره کل تهران بزرگ در حال برگزاری است و در روز‌های آینده طبق برنامه ارائه شده تمام ۱۲ منطقه به صورت ویژه به دیدار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتش خواهند رفت.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در پایان با اشاره به اینکه رسانه در پژواک این مهم بسیار موثر است، افزود: نقش رسانه در برگزاری این یادواره بسیار مهم و موثر خواهد بود.

در پایان معاونین و سایر مدیران نیز هرکدام با بیان نظرات خود پیرامون برگزاری یادواره شهدای ارتش به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi