شناسه خبر : 96292
شنبه 26 آذر 1401 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پس از۴۲ سال انتظار

جانباز ۷۰ درصد گیلانغرب آسمانی شد

"قاسم امینی"جانباز ۷۰ درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، پس از سال‌ها مجاهدت و پایمردی بر ارزش‌های اسلام و انقلاب، سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و در بیمارستان ساسان تهران به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

فاش نیوز - " قاسم امینی " جانباز 70 درصد استان کرمانشاه پس از سال‌ها تحمل آلام ناشی از جراحت و جانبازی‌اش صبح روز گذشته به کاروان شهیدان ملحق شد.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «قاسم امینی» به خیل شهدا پیوست
"قاسم امینی"جانباز 70 درصد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، پس از سال‌ها مجاهدت و پایمردی بر ارزش‌های اسلام و انقلاب، سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و در بیمارستان ساسان تهران به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

جانباز شهید قاسم امینی از یادگاران دوران دفاع مقدس در سال 1359 در با عنوان پاسدار به مناطق عملیات اعزام شد و دردر منطقه باویسی قصر شیرین بر اثر انفجار ناشی از مین کار گذاشته شده توسط دشمن، از ناحیه سر، پا و چشم راست بشدت مجروح شد و مدال ایثار و جانبازی را از آن خود کرد که پس از 42 سال به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز مقاوم از ساعت 14 امروز از میدان توحید شهرستان گیلانغرب تا میدان راهنمایی برگزار و سپس جهت خاکسپاری در زادگاهش به مزارستان روستای میلیل منتقل خواهد شد و در کنار دیگر شهدای این خطه آرام خواهد گرفت.
اینستاگرام
سلام. چندین ماه است برای گرفتن کارت ایثار گری در استان اصفهان ثبت نام کرده ام ولی جوابی دریافت نکرده ام چند بار مراجعه نمودهام میگویند سایت بسته است کی این سایت باز میشود اگر نمیشود مردم را از این سر گردانی نجات دهید واینقدر هم تبلیغ نکنید که بیاید کارت ایثار گری بگیرید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi