شناسه خبر : 96363
دوشنبه 28 آذر 1401 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی مصور از مراسم رونمایی «بی آرام»

بی آرام، با ۱۳روایت از ۹ راوی، به قلم فاطمه بهبودی نوشته شده و با حمایت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به چاپ رسیده است....

فاش نیوز - مراسم رونمایی از کتاب «بی آرام»، بر اساس زندگی‌نامه‌ی سردار شهید، حاج‌اسماعیل فرجوانی، با حضور خانواده‌ی شهید (پدر، مادر و فرزند شهید)، جمعی از سرداران، دوستان و هم‌رزمان این شهید و تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. ابتدا شیروانی، مدیریت انتشارات سوره‌ی مهر، ضمن ایراد سخنانی، از حضور خانواده شهید فرجوانی نیز قدردانی به عمل آورد.

سپس آزاده‌ی جانباز، دکتر چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد و از هم‌رزمان سردار شهید فرجوانی به سخنرانی و بیان بخشی از خاطرات خود و ویژگی‌های این شهید خوزستانی و اهوازی پرداخت.

در ادامه‌ی این مراسم مستندی از زندگی شهید فرجوانی به نمایش درآمد.

همچنین حاج‌خانم احمدیان، مادر شهیدان فرجوانی نیز طی سخنانی گوشه‌هایی از زندگی و خاطرات خود از فرزندان شهیدش، خصوصا حاج‌اسماعیل فرجوانی را بیان کرد.

سپس خانم بهبودی، مولف کتاب بی‌آرام، با شرح فرآیند نگارش کتاب حاضر، به عنایات شهید در هنگام نگارش آن نیز اشاراتی داشت.

شایان ذکر است کتاب بی آرام، با ۱۳روایت از ۹ راوی، به قلم فاطمه بهبودی نوشته شده و با حمایت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به چاپ رسیده است. «مروارید اروند» لقبی‌ست که در کتاب بی‌آرام به شهید فرجوانی داده شده است.

در خاتمه بعد از اتمام جلسه و قدردانی از حضور سخنرانان و خانواده شهید فرجوانی، خانواده شهید و دوستان و هم‌رزمان مدعو تابلو یادبودی را که به همین مناسبت در سالن برگزاری مراسم بود را امضا کردند.

| گزارش از امیرحسین آذری

اینستاگرام
منبع شما کجاست؟ اصلا صحبت نویسنده رو شنیدید؟ من که سراپا گوش بودم نشنیدم صحبتی از عنایت شهید بشه! متأسفم برای خبرای الکی‌تون
شما جانبازان "عزیز" بنیاد شهید و مسئولان هستید فقط صبور باشید. سختی آن صد سال اول است. پس از آن که از این دنیا رفتید و شهید محسوب شدید برای شما مراسم می گیرند خاطرات شما را بیان می کنند. حتی سازمان تبلیغات اسلامی با برنامه لوح یادبود امضا کرده و حسابی از شرمندگی شما در خواهد آمد. فقط صبوری کنید تا در فیلم مستند شما را نشان می دهد که غرق در خوشی زندگی هستید و همه حسرت این همه دلخوشی شما را خواهند خورد .
اما فقط یک نکته: کمتر از صد سال عمر نکنید تا یک سریال کامل از زندگی شما ساخته شود و یا کتاب قطوری در بیاید. صد سال دوم دیگر یک سرازیری که گفتن نداره و خودتان ان شالله تجربه می کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi