شناسه خبر : 96410
چهارشنبه 30 آذر 1401 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحضور مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در امور ایثارگران انجام شد:

تجلیل از ایثارگران فرودگاه بین‌المللی اصفهان

قوه مجریه، مقننه و قضائیه وظیفه دارند با تصویب قوانین، مقررات بر حسن اجرای آن و روند خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را نظارت کنند و ...

فاش نیوز - ایثارگران فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با حضور مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران و تعدادی از مسئولان استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ما، رضا علامه زاده، مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران در چهارمین سفراستانی خود، با ایثارگران فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش، علامه‌زاده مهمترین هدف سفرهای استانی خود به فرودگاه های کشور را ابلاغ سلام معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به خانواده معظم شهدا و ایثارگران همکار، در راستای اجرای طرح سپاس و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری جلسه با مشاور استاندار در امور ایثارگران، برگزاری جلسه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دیدار چهره به چهره با آنان، بررسی روند تبدیل وضعیت ایثارگران و پیگیری مسائل اداری و استخدامی آنان، نظارت بر اجرای قانون مناسب‌سازی فضاها و امکانات فرودگاهی به منظور تسهیل در تردد جانبازان و معلولان، غبارروبی مزار مطهر شهدای اصفهان و دیدار با خانواده معزز همکار شهید، مهدی سلمانی و جانباز هفتاد درصد بازنشسته، سید حسین امامی جمعه از اهم برنامه های سه روزه به اصفهان است.

علامه‌زاده در نشستی که با حضور مشاور استاندار در امورایثارگران، مدیر کل فرودگاه های استان، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و فرزندان شهدای فرودگاه شهید بهشتی برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهمترین رسالت ایثارگران و خانواده آنان  انتقال آرمان ها، ارزش ها و شاخص هایی است که در جامعه موجب ارتقاء، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

وی اضافه کرد: قوه مجریه، مقننه و قضائیه وظیفه دارند با تصویب قوانین، مقررات بر حسن اجرای آن و روند خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را نظارت کنند و این روند از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با توجه به منابع و امکانات ادامه داشته؛ اما واقعیت این است که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله‌ی فراوانی وجود دارد که انتظار می رود با توجه به شرایط سنی جامعه هدف ایثارگران، برخی از قوانین و مقررات ایثارگران اصلاح و در برنامه هفتم توسعه لحاظ شود.

  مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران در پایان تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرموند، "امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست" ما نیز وظیفه داریم ضمن بازگو کردن خاطرات شهدا برای نسل های بعدی  انقلاب، با الگوگرفتن از عمل و رفتار شهدای والامقام در مسیر مکتب شهید سلیمانی، صادقانه به مردم خدمت رسانی کنیم

در این دیدار عباس محمدی فشارکی، مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران نیز با اشاره به مقام و جایگاه ارزشمند ایثارگران و جانبازان در حفظ و صیانت از انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقدیر از ایثارگران را یکی از وظایف مهم سازمان های دولتی دانست.

وی ضمن تشکر از مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برای برگزاری مراسم تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین اجرای طرح سپاس، نتیجه برگزاری اینگونه مراسمات را اشاعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین افزایش انگیزه دفاع از میهن اسلامی عنوان کرد.

ابوذر ضیایی مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان نیز ضمن ارائه‌ی گزارشی از آخرین وضعیت جانبازان، رزمندگان، ایثارگران شاغل و بازنشسته و روند تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگر فرودگاه، توجه به ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را موجب ارتقاء امنیت جامعه دانست و اظهار داشت: افزایش دانش شغلی و تلاش کارکنان ایثارگر موجب فراهم شدن زمینه‌ی واگذاری مسئولیت ها و جایگاه های مدیریتی به این عزیزان خواهد شد.

گفتنی است در پایان این نشست، در راستای اجرای طرح سپاس، با اهداء هدیه و لوح تقدیر، از جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و فرزندان معزز شهدای شاغل در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان تجلیل گردید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi