شناسه خبر : 96433
چهارشنبه 30 آذر 1401 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت خروج از بن‌بست در عملیات «مسلم بن عقیل»

سردار حسن‌زاده گفت: کتاب «زمین‌های مسلح» با تلاش و زحمات گلعلی بابایی به ثمر نشسته است و همه کلمات، جملات و سطر‌های آن فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت را تشکیل داده‌اند.

 

 

 

.........سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در آیین رونمایی از کتاب «زمین‌های مسلح»، اظهار داشت: کتاب «زمین‌های مسلح» با تلاش و زحمات گلعلی بابایی به ثمر نشسته است و همه کلمات، جملات و سطر‌های آن فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت را تشکیل داده‌اند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: مجموعه کتاب‌های حماسه ۲۷ تا به امروز به پنج جلد رسیده است، اولین جلد آن، کتاب «همپای صاعقه» نام دارد که مربوط به عملیات فتح‌المبین و بیت المقدس است.

وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در کمیته رسانه و فیلم و سریال کنگره ملی شهدای پایتخت صورت می‌گیرد، ساخت فیلم و سریال است، گفت: در این راستا سریالی برگرفته از کتاب همپای صاعقه در حال تولید است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله ص تهران بزرگ تصریح کرد: دومین جلد از مجموعه کتاب‌های «حماسه ۲۷»، کتاب ضربت متقابل مربوط به عملیات «رمضان»، سومین جلد، کتاب «شراره‌های خورشید» مربوط به عملیات «خیبر» و چهارمین جلد از این مجموعه نیز کتاب «گلستان آتش» درباره عملیات «والفجر چهار» است که با زحمات «گلعلی بابایی» به ثمر رسیده است.

وی با بیان اینکه کتاب «زمین‌های مسلح» پنجمین جلد از مجموعه کتاب‌های حماسه ۲۷ است، اظهار داشت: کتاب «خروج از بن‌بست» درباره عملیات «مسلم بن عقیل» است و کتاب دیگری نیز مربوط به عملیات بدر، به جمع‌بندی رسیده و منتشر خواهد شد.

سردار حسن‌زاده گفت: تا به امروز ۱۵۰ عنوان کتاب در «نشر ۲۷» به چاپ رسیده است؛ اما این روند کند است؛ چراکه ۲۴ هزار شهید در کنگره شهدای پایتخت وجود دارد که در این میان، ۲۸۸ شهید فرمانده گردان هستند؛ ولی تا به امروز نتوانستم کتاب‌های ۱۰ درصد آن‌ها را منتشر کنیم؛ البته این کندی برای این است که کیفیت تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله ص تهران بزرگ تصریح کرد: نشر ۲۷ در سال گذشته نزدیک به ۵۰ کتاب منتشر کرد و امسال چاپ ۷۲ کتاب خصوصاً کارنامه‌های عملیاتی گردان‌ها، در دست اقدام است.

سردار حسن‌زاده گفت: ۴۰ عنوان کتاب با موضوع زندگی‌نامه شهدا، پنج عنوان کتاب در زمینه خاطرات شفاهی رزمندگان، پنج کتاب با موضوع شهدای مدافع حرم، پنج رمان نوجوان و ۱۰ عنوان ترجمه کتاب‌ها به عربی را نشر ۲۷ در دست چاپ دارد و در آینده‌ای نه چندان دور، اطلس ترور و تهران در جنگ نیز به نتیجه خواهد رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi