شناسه خبر : 96435
چهارشنبه 30 آذر 1401 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم استهبان به استقبال شهید گمنام می‌روند

مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام با حضور مردم استهبان در چندین نقطه این شهرستان برگزار می‌شود.

 

مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام با حضور مردم قرآنی و متدین استهبان روز شنبه سوم دی در چندین نقطه این شهرستان برگزار می‌شود.

بر این اساس پیکر مطهر این شهید گمنام از ساعت از ساعت ۸ تا ۹ در شهر رونیز شهرستان استهبان تشییع می‌شود و این پیکر مطهر از ساعت ۹ تا ۱۲ میهمان مردم شهر استهبان و از ساعت ۱۲ تا نماز مغرب میهمان مردم منطقه خیر از توابع شهرستان استهبان خواهد بود و آئین بزرگداشت این شهید گمنام دفاع مقدس نیز از نماز مغرب تا ساعت ۱۹ نیز در شهر ایج شهرستان استهبان برگزار می‌شود.

پیکر پاک و مطهر ۱۱۱ شهید هشت سال دفاع مقدس پس از اتمام عملیات تفحص و شناسایی صبح پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در میان استقبال مردم آبادان و خرمشهر، از طریق آبراه اروندرود وارد کشور شد.

بر اساس اعلام فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح پیکر پاک این شهیدان والامقام در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شده که از طریق آبراه بین المللی اروند و از طریق بندر آبادان وارد کشور شدند.

پیکر این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است که به تازگی تفحص شده است.

از این تعداد پیکر مطهر ده شهید برای تشییع به استان فارس وارد شده که دو شهید با نامهای «رحمان خسروانیان» و «سلیمان زارع» و هشت شهید گمنام را شامل می‌شود و شهرهای استان فارس نیز از بیست و ششم آذر تا ششم دی ماه میزبان این شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی هستند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi