شناسه خبر : 96483
شنبه 03 دي 1401 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع شهید امنیت «محمد گودرزی شهرکی» در بام ایران

پیکر پاک و مطهر شهید امنیت «ستوان دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی» با حضور باشکوه مسئولان و مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری تشییع و در گلزار مطهر شهدای شهر کیان به خاک سپرده شد.
 
تشییع باشکوه شهید امنیت «ستوان دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی» در بام ایران

 پیکر پاک و مطهر شهید امنیت «ستوان دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی» با حضور باشکوه مسئولان و مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری ابتدا در شهرکرد از میدان 12 محرم تا میدان امام زادگان دوخاتون شهرکرد و سپس در زادگاه شهید تشییع و در گلزار مطهر شهدای شهر کیان به خاک سپرده شد. 
سخنرانان ویژه این مراسم مولوی های اهل تسنن استان سیستان و بلوچستان بودند که به پاس زحمات پاسداران تیپ همیشه قهرمان 44 استان چهارمحال و بختیاری در زمینه حفظ امنیت مرزهای کشور، در مراسم این شهید حضور یافته بودند.
گفتنی است: صبح روز ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ در یک اقدام تروریستی و درگیری ایجادشده بین گروهک‌های ضدانقلاب با نیروهای تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) ستوان دوم پاسدار شهید محمد گودرزی شهرکی نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی سراوان به همراه سه نفر از بسیجیان مدافع امنیت به شهادت رسیدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi