شناسه خبر : 96533
شنبه 03 دي 1401 , 16:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلب عضویت دائم عضو شورای شهر محمودآباد به جرم اهانت به خانواده شهدا

هر ۵ عضو این هیئت رسیدگی در خصوص تخلفات مرتضی زارعی، عضو شورای اسلامی شهر محمود آباد مبنی بر اهانت، فحاشی و توهین به خانواده‌های محترم شهدا، به سلب عضویت دائم وی رای دادند...

فاش نیوز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران و دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی از سلب عضویت دائم یک عضو شورای اسلامی شهر محمود آباد به جرم هتاکی علیه شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما از مازندران، رضا علیخانی کوشکک، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران و دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی امروز اعلام کرد: در جلسه هیئت رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی، کلیه اعضای این هیئت به سلب عضویت دائم مرتضی زارعی، عضو شورای اسلامی شهر محمود آباد رای دادند.

علیخانی همچنین در خصوص تخلفات این عضو شورای اسلامی شهر محمود آباد مبنی بر اهانت، فحاشی، توهین به خانواده‌های محترم شهدا افزود: در جلسه امروز، هر 5 عضو این هیئت (100 درصد اعضا) به سلب عضویت دائم مرتضی زارعی، عضو شورای اسلامی شهر محمود آباد رای دادند.

وی تصریح کرد: با عنایت به محتویات پرونده، بحث و تبادل نظر، تحقیقات انجام شده و استماع توضیحات مشتکی عنه، اعضای این هیئت با 5 رای قطعی مشتکی عنه را مستند به بند 8 ماده 92 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، به سلب عضویت دائم از شورا محکوم کردند.

| فرامرزی

اینستاگرام
عجب!!!
مگه در کشور ما خائن وجود داره؟!!!
توهین به ایثارگران وشهدا نامردیه وهنرهم نیست مردشی به استاندارو مسئولین اعتراض کن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi