شناسه خبر : 96556
یکشنبه 04 دي 1401 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقبال از پیکر ‌شهدای گمنام در اردبیل

آیین استقبال از پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس‌ همزمان با ایام فاطمیه با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان استان در فرودگاه اردبیل برگزار شد.

 

استقبال از پیکر ۱۰ شهید گمنام دراردبیل

 پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام قبل از ظهر امروز (شنبه) پس از برگزاری آیین استقبال رسمی در فرودگاه شهدای اردبیل به مرکز استان منتقل شده و سپس پیکر مطهر چهار شهید جهت تشییع و خاکسپاری به شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار، خلخال و نمین اعزام و ۶ شهید نیز در نقاط مختلف اردبیل تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

در این آیین‌ حجت‌الاسلام «حسین علیی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل طی سخنانی اظهار داشت: شهدا برای کشور عزت و افتخار آفریدند و امنیت و پیشرفت کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است.

وی افزود: شهدای گمنام با آمدن خود به استان اردبیل خیر و برکت معنوی و اجتماعی به همراه می‌آورند و ما شاکر این نعمت‌های عزیز خداوند هستیم.

سپس‌ در سوگ حضرت زهرا (س) و در رثای شهدا مداحی شد و کاروان شهدا با طی سیر فرودگاه اردبیل تا میدان جهاد وارد شهر اردبیل شد و شهدای شهرهای بیله سوار، پارس آباد (مغانسر)، شاهرود خلخال (شال) و عنبران راهی محل های مذکور شدند و پیکر مطهر 6 شهید گمنام نیز به حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان منتقل شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi