شناسه خبر : 96597
دوشنبه 05 دي 1401 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عراقی‌ها یک کارزار بزرگ رسانه‌ای برای اخراج آمریکایی‌ها به راه‌ انداختند

با گذشت یک سال از تبدیل مأموریت‌های نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق به مأموریت‌های به اصطلاح آموزشی، گروه‌های مقاومت مجدداً کارزاری رسانه‌ای را برای اخراج آ‌ن‌ها به راه‌انداخته‌اند.
از حدود دو سال پیش گروه‌های مقاومت درخواست‌های خود را برای اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور افزایش داده‌اند. همچنین اهداف آمریکایی را مورد حمله قرار دادند. البته بعد از تشکیل دولت «محمد شیاع السودانی» از سوی ائتلاف چارچوب هماهنگی شیعیان هدف قرار دادن منافع آمریکا در عراق متوقف شده است، اما در روزهای اخیر کارزار رسانه‌ای علیه نیروهای آمریکایی بالا گرفته است. گروه‌های چارچوب هماهنگی شیعیان می‌گویند که شک دارند دولت سابق این توافق را به صورت درست اجرایی کرده باشد. به گزارش ایسنا از «العربی الجدید»، رهبران حشد‌الشعبی معتقدند وجود نیروهای آمریکایی تأثیر منفی بر روند عملیات نظامی علیه داعش دارد. در مقابل السودانی نمی‌خواهد این پرونده را در دوره کنونی مطرح کند.

 
اینستاگرام
ولله جناب دکتر جایی بهتر از اینجا را پیدا نکرده ام خدمت شما عرض کنم برای مجروحیت و کمیسیون که عوارض ناشی از ترکش های بجا مانده خیلی خیلی قابل توجه و درد اور است مگر میشه چهل و اندی سال ترکش در دست و پا ها داشته باشی و عوارض قابل توجه نداشته باشند دیگه اینکه پرونده های پزشکی تشکیل شده در دانشگاه علوم پزشکی تهران خوابگاه ده خردمند جنوبی ورودب هفتاد و یک عوارض ناشی از موج انفجار و گازهای شیمیایی به محله خاقانی خیابان طالبیان جهت تعیین درصد ارجاع داده شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi