شناسه خبر : 96803
دوشنبه 12 دي 1401 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت یکی از مدافعان امنیت در سمیرم اصفهان

سرهنگ پاسدار «عمومهدی» گفت: در اغتشاشات شب گذشته سمیرم یکی از مدافعان امنیت، توسط اشرار مسلح و ضدانقلاب به ضرب گلوله مستقیم جنگی به شهادت رسید.

 

شهادت یکی از مدافعان امنیت در سمیرم اصفهانامروز (یکشنبه) سرهنگ پاسدار «مرتضی عمومهدی» جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظهر (شنبه) عده‌ای آشوب‌طلب به صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.

وی افزود: در پی این تجمع غیرقانونی، اغتشاشگران که در روزهای گذشته نیز علی‌رغم آرام بودن فضای کشور اقدام به ناامنی و اغتشاش در سمیرم کرده بودند، تلاش کردند تجمعاتی را در چند نقطه شهر سمیرم تشکیل دهند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان عنوان کرد: پلیس و نیروهای امنیتی به منظور برقراری امنیت در نقاطی از سمیرم با اغتشاشگران درگیر شدند. در پی اغتشاشات بسیجی پاسدار «محسن رضایی» از مدافعان امنیت، توسط اشرار مسلح و ضدانقلاب به ضرب گلوله مستقیم جنگی به شهادت رسید. 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi