شناسه خبر : 96854
سه شنبه 13 دي 1401 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار سندی با قید خیلی محرمانه باشهید حاج قاسم سلیمانی شهید حاج قاسم سلیمانی

انتشار سندی با قید خیلی محرمانه با دستخط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت ایام سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام به انتشار سندی با قید خیلی محرمانه کرده است.

به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت ایام سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام به انتشار سندی با قید خیلی محرمانه کرده است که از فرماندهی لشکر 41 ثارالله به فرماندهی تیپ امیرالمؤمنین با موضوع احتمال تک دشمن در منطقه مهران در تاریخ 28/7/1363 به دستخط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نگاشته شده است.

در این سند آمده است:

سلام‌علیکم

بنا به گزارشات واحد اط.ع.ل و نیروهای شناسایی به این لشکر، دشمن اقدام به باز کردن معبر بزرگی در قسمت فیروزآباد نموده است و بنا به شواهد موجود و وضعیت منطقه احتمالاً دشمن قصد دارد به ارتفاعات حمرین و خط پدافندی مهران تک نماید اهداف دشمن از انجام این تک اهداف زیر می‌باشد.

الف: تقویت روحیه نیروهای خودش

ب: تضعیف روحیه رزمندگان اسلام

ج: گرفتن اسیر از نیروهای خودی

د: انهدام نیرو

سردار سلیمانی , سردار قاسم سلیمانی ,

لازم است جهت مقابله با هر نوع تحرک و عملیات دشمن به خط منطقه مهران تقویت شود و تعدادی نیرو بصورت احتیاط در منطقه باشد مسئولی آگاه بعنوان مسئول محور مهران مشخص شود. خط فاصل بین نیروها، شیار گاری و ارتفاعات نیروهای تأمینی گذاشته شود. به ژاندارمری در جناح چپ نیز نیروها هشیار باش بدهند، توپخانه آمادگی کامل داشته باشد.

منبع: خبر گزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi