شناسه خبر : 96893
چهارشنبه 14 دي 1401 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امروز مقابل بنیاد شهید تهران چه خبر بود؟

تعدادی از ایثارگران با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن بیان مشکلاتشان به ویژه در بخش مسکن خواستار رسیدگی به موضوعات مطروحه شدند.

امروز مقابل بنیاد شهید تهران چه خبر بود؟

 صبح امروز (سه شنبه ۱۳ دی ماه) تعدادی از ایثاگران که تعداد آن ها به حدود ۱۵ نفر می رسید، با حضور در مقابل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به بیان مشکلاتشان پرداختند.

این تعداد ایثارگران با حضور در ساختمان بنیاد شهید تهران ضمن دیدار با برخی مدیران بخش‌های مختلف و بیان مشکلات موجود خواستار تسریع در حل موضوعات مطروحه شدند.

به گزارش فارس، در پایان مقرر شد با معرفی پنج نفر نماینده، مشکلات آن‌ها از سوی بنیاد شهید تهران پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
سلام چرا هیچکس قانون جایگزینی فرزند جانباز بجای پدر را پیگیری و اجرا نمکنند؟؟ من چند ساله که از اداره دارایی باز نشست شدم و فقط یک پسر دارم لیسانس حسابداری اونم بیکاره .واقعا با تبلغ فقط آبروی ما را بردند چه دولت رییسی و چه دولت لیبرال روحانی فقط به فکر خودشون و دوستانشون هستن. میدونم الان شما هم پیمام منو حذف میکنید ولی لا اقل حرف دلم را به شما گفتم.لعنت ابدی خدا بر همه منافقین داخلی که از منافقین فراری بدترند
چرا درب ساختمان بنیادشهیدوامورایثارگران مرکز را بسته اید؟
ایثارگران، مشکلاتشون رو به کی بگن؟!
بنیاد استان ها، شهرستان، مناطق و... پاسخگونیستند!!!
همش میگن مرکز!!!
بی لیاقتی و بی کفایتی بعضی مسئولین محرز است.
نا شایسته سالاری!
غیر شفاف!
و...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi