شناسه خبر : 96954
جمعه 16 دي 1401 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روحیه بالای فرماندهان جانباز دفاع مقدس در اتاق فرماندهی

یکی از راویان جنگ در دفترچه خاطرات خود درباره روحیه بالای فرماندهان جانباز اتاق فرماندهی تیپ امام حسین (ع) نوشته است.

روحیه بالای فرماندهان جانباز در اتاق فرماندهی+سند

 دفاع‌پرس: «اسدالله احمدی» راوی تیپ امام حسین (ع) در دفترچه راوی جنگ خود از حالات رزمندگان اصفهانی در عملیات بیت المقدس که سوم اردیبهشت ۱۳۶۱ انجام شد نوشته است که در ادامه آن را می‌خوانید.

بهتر است کمی درمورد چگونگی احوال برادران مستقر در اتاق فرماندهی مطالبی را یادداشت کنیم. اکثر قریب به اتفاق برادران مسئول تیپ از برادران اصفهانی هستند که بعضی از آن‌ها به دفعات زخمی شده اند و چند نفرشان نیز در عملیات فتح المبین زخمی شده بودند که اکنون در حال خوب شدن هستند و کمی کسالت دارند به عنوان مثال: برادر رضا حبیب الهی در عملیات‌های قبل دست راست وی از مچ زخم قطع شده است و در عملیات فتح نیز زخمی شده که اکنون پس از بهبودی دوباره برگشته است و در منطقه مشغول فعالیت است ایشان مسئول عملیات تیپ امام حسین (ع) هستند. برادر زاهدی این برادر نیز در عملیات فتح زخمی شدند و در حال حاضر نیز کمی پایشان درد می‌کند و به راحتی نمی‌تواند راه برود ایشان معاون سوم فرمانده تیپ هستند.

برادر ردانی معاون فرمانده تیپ این برادر در عملیات فتح برادرش شهید شد و خودش نیز دستش شکسته و همینطور از ناحیهٔ پا نیز زخمی شد و در حال حاضر دست وی در داخل گچ قرار دارد.

برادر عرب که در عملیات فتح از ناحیهٔ سینه و پا مجروح شد و اکنون در تیپ می‌باشد، ولی کاملا خوب نشده و هنگام راه رفتن لنگ می‌زند.

برادر عابدی ایشان نیز در عملیات گذشتهٔ فتح زخمی شدند، ولی در حال حاضر حال شان نسبتاً خوب است و مشغول فعالیت می‌باشد.

روحیهٔ برادران: شب هنگام وقتی رادیو خطبه‌های نماز جمعهٔ تهران برادر هاشمی رفسنجانی را پخش می‌نمود برادران همگی با اشتیاق به خطبه‌ها گوش میدادند وقتی که در مورد جنگ ایران و عراق و آیندهٔ آن صحبت نمودند و گفتند که ما اگر مصلحت بدانیم حتی بغداد را محاصره می‌کنیم و. تمامی برادران تکبیر گفتند و همگی خوشحال شدند.

انتهای پیام

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi