شناسه خبر : 96993
شنبه 17 دي 1401 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادران شهدا راه حضرت ام‌البنین (س) را ادامه می‌دهند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در آیین تکریم خانواده‌های شهدا، خطاب به مادر شهیدان تیموری گفت: حضرت ام‌البنین (س) چهار جوان برومند را تربیت و تقدیم اسلام کرد. شما راه و مسیر او را ادامه می‌دهید. ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.

 

سه خانواده شهید توسط گروهی از خانواده شهدا تکریم شدند به‌مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس روز گذشته به‌همراه گروهی از خانواده‌های شهدا با خانواده‌های شهیدان «محمدرضا و جواد تیموری»، مادر شهید «سعید سیدی فضل‌اللهی»، خواهر شهید «محمدحسن مزینانی» و مادر شهید «رضا خرمی» دیدار کردند.

شما چیزی را از دست ندادید بلکه چیز‌های زیادی را به‌دست آوردید

«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهیدان «محمدرضا و جواد تیموری»، خطاب به والدین این دو شهید اظهار داشت: شما و همسرتان با روش تربیتی خود توانستید جوانان سلحشور، مقاوم و قوی تربیت کرده و آنها را تقدیم اسلام کنید. ان‌شاءالله خداوند شما را حفظ کند.

وی افزود: حضرت ام‌البنین (س) هم چهار جوان برومند را تربیت و تقدیم اسلام کرد. شما راه او را ادامه می‌دهید. ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.

مجتهدزاده در این مورد که مادران شهدا برای خود باقیات‌الصالحات می‌فرستند، گفت: همه مردم، این دنیا را به هر شکلی سپری می‌کنند، اما شما چیزی ماندگار را برای خود فرستادید و در دنیایی که دست همه در آنجا خالی است، دست شما پر است و فرزندانتان شما را شفاعت می‌کنند. شما چیزی را از دست ندادید بلکه چیز‌های زیادی را به‌دست آوردید. ما از شما تشکر می‌کنیم که ما را به حضور پذیرفتید و وقت خود را در اختیار ما قرار دادید.

مادر شهیدان تیموری در پاسخ گفت: تمام این‌ها لطف و کمک خدا بوده است و ما چیزی نبودیم. ما خدا را شکر می‌کنیم که فرزندانمان راه امام حسین (ع) و انبیا (ع) را رفتند. غم دوری آن‌ها سخت است، اما برای رضای خدا آن را تحمل می‌کنیم.

شما برای خودتان باقیات‌الصالحات فرستادید

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در دیدار با مادر شهید «سعید سیدی فضل‌اللهی»، خطاب به مادر شهید اظهار داشت: ما به وجود شما مادران شهدا افتخار می‌کنیم. شما توانستید فرزندان بسیار خوبی تربیت کنید تا بتوانند از کشورمان صیانت کنند. شما برای خودتان باقیات‌الصالحات فرستادید. خدا حافظتان باشد.

مادر شهید فضل‌اللهی نیز در پاسخ گفت: خدا یک پسر به من داد که آن را هم تقدیم خدا کردم. اگر من پسر دیگری هم داشتم، آن را هم می‌فرستادم.

در این دیدار، «صدیقه عرب‌ها» خواهر شهیدان عرب‌ها، «مریم سادات و سمانه سادات قریشی» خواهر شهیدان قریشی، «مهین سلیمی» همسر شهید قنبرلو، «اشرف سادات هاشمی‌نژاد» همسر شهید زینتی افخم، همسر شهید مرادی،
«فاطمه کامران» خواهر شهید محمد کامران، «لیلا حسین‌زاده احمدی» خواهر شهیدان احمدی، «مریم طالب» خواهر شهید طالب، «اکرم اعلمی» خواهر شهیدان اعلمی و همسر شهید قدمی، «نرگس علیرضایی» خواهر شهیدان علیرضایی، «زهرا إِپِرناک» خواهر شهید اِپِرناک، «راضیه زارع» خواهر شهید زارع، «فاطمه رئوفی» خواهر شهید رئوفی، «صدیقه ابوطالبی» خواهر شهید ابوطالبی، «کوثر رستمی» فرزند شهید رستمی، «آسیه شیرودی» خواهر شهید شیرودی، مادر شهید سید محمدحسین میردوستی و خواهر شهید «علی‌اصغر میرشاهی» حضور داشتند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi