شناسه خبر : 97012
سه شنبه 20 دي 1401 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاک‌سپاری شهید گمنام در آغوش و با لالایی یک مادر شهید!

پیکر این شهید ۱۷ ساله توسط مادر شهید "مصطفی محمد میرزایی" که در یمن به شهادت رسیده و هنوز پیکر او به کشور بازنگشته، همراه با لالایی مادرانه...

فاش نیوز - طی یک مراسم شورانگیز، همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین(ع)، پیکر یک شهید گمنام با دستان شهیدی که به تازگی در یمن به شهادت رسیده و هنوز پیکرش به میهن برنگشته، به خاک سپرده شد.

 به گزارش خبرنگار ما، محله دولت آباد شهرری میزبان یک شهید گمنام 8سال دفاع مقدس بود. در تشییع پیکر این شهید که در روز 16 دی ماه و زیر بارش باران رحمت الهی انجام شد و جمع کثیری از اهالی دولت آباد و خانواده معظم شهدا در آن شرکت داشتند، پیکر شهید در پارک "توسکا" که همزمان با تشییع شهید گمنام، نام این پارک نیز به بوستان "ام البنین" (ع) تغییرنام یافت، خاکسپاری شد.

گفتنی‌ست این شهید گمنام سوم اسفند سال 62 در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

از زیبایی های مراسم تشییع و تدوین این شهید گمنام آن که، پیکر این شهید 17 ساله توسط مادر شهید "مصطفی محمد میرزایی" که اخیرا" در یمن به شهادت رسیده و هنوز پیکر مطهرش به کشور بازنگشته، با لالایی مادرانه بر شهید گمنام، درون مزار جای گرفت.

https://www.aparat.com/v/MXVvz :لینک فیلم

اینستاگرام
شهدای گمنام این روزا شدن چشم و چراغ محلات.‌انشالله که به یمن حضورشون، برکت شون رو هم در محلات حس می کنیم.
از فاش نیوز ممنونم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi