شناسه خبر : 97163
چهارشنبه 21 دي 1401 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار استاندار تهران با مادر شهیدان و جانبازان طوقانی

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) استاندار تهران به همراه اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با مادر شهیدان و جانبازان طوقانی دیدار نمودند.
 
دیدار استاندار تهران با مادر شهیدان و جانبازان طوقانی
به گزارش «ایثارتهران» ، علیرضا فخاری با همراهی اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی، وحید کیهان سرپرست اداره کل حوزه استاندار و خطیبی مشاور امور  ایثارگران استاندار به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) با مادر شهیدان و جانبازان طوقانی دیدار نمودند.

در این دیدار علیرضا فخاری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن افزود : خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم، باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن به شهادت رسیدند.
ایشان در ادامه گفت : شهدا از نعمت‌های انقلاب هستند آن‌ها مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند و ما قدردان آنان هستیم.

شهید سعید طوقانی در عملیات بدر سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید و همچنین شهید محمد طوقانی برادر سعید در عملیات والفجر یک، مفقود الاثر و پیکر ایشان پس از پایان جنگ تحمیلی به میهن اسلامی بازگشت.

این خانواده معزز به غیر از هدیه کردن این دو شهید، دو جانباز علیرضا طوقانی با ۷۰ درصد جانبازی در عملیات طریق القدس و حمید طوقانی با ۶۰ درصد جانبازی در عملیات کربلای ۵ تقدیم میهن اسلامی کردند.

پهلوان شهید سعید طوقانی در سال ۱۳۹۰ شهید شاخص سال نیز شناخته شده است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi