شناسه خبر : 97179
پنجشنبه 22 دي 1401 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرباز مدافع امنیت در حمله اشرار مسلح به ایست و بازرسی زاهدان به شهادت رسید

 

حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی زاهدان/ یک سرباز مدافع امنیت به شهادت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعتی قبل در محور زاهدان- خاش در محل ایست و بازرسی شهید غفاری در محور زاهدان- خاش شهرستان زاهدان اشرار مسلح به همکاران مستقر در ایست و بازرسی که در حال انجام وظیفه و تامین امنیت محور بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و از سمت ریل قطار به آنان تیراندازی می کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود؛ اشرار بعد از تیراندازی، با واکنش قاطع و آتش سنگین ماموران مواجه که سریعآ از محل متواری شدند که براثر این حمله اشرار سرباز وظیفه" یعقوب دهمرده " به علت شدت جراحات علی رغم تلاش کادر درمان به فیض شهادت نائل و ستوان محمد قیامی و استوار"حسین پا‌رسا کیا" نیز مجروح می شوند.

وی تصریح کرد؛ از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه؛ سرنخ های به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف ایست و بازرسی آغازشد.

سردار قنبری اضافه کرد: مجروحان سریعا تحت مداوا قرار گرفته اند و پلیس در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده است و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت گفت.

شهید اهل شهرستان هیرمند است و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi