شناسه خبر : 97229
شنبه 24 دي 1401 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار وزیر ارتباطات با خانواده شهید «آرمان علی‌وردی»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با خانواده‌ معظم «آرمان علی‌وردی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهید «آرمان علی‌وردی»

به گزارش «ایثار»، عیسی زارع‌پور در این دیدار با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سلام رئیس جمهور را به این خانواده معظم شهید ابلاغ کرد.
وی خطاب به مادر شهید علی‌وردی گفت: منزل شما و دیگر شهدا جایگاه مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا مردم و مسئولان با حضور در این منازل با مرام و منش والای شهدا که در راه اسلام و انقلاب از جانشان گذشتند، آشنا می‌شوند و این آشنایی تأثیر بسزایی در زندگی آنها دارد.
طلبه شهید علی‌وردی در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران در اکباتان مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی (ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi