شناسه خبر : 97259
یکشنبه 25 دي 1401 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از ۴۴ مادر و همسر شهید در جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت»

تجلیل از ۴۴ مادر و همسر شهید در جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت»

رشت- مسئول زنان دفاع مقدس استان گیلان از برگزاری جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» در استان خبر داد و گفت: در این جشنواره ۴۴ مادر و همسر شهید تجلیل می شوند.

سمیه اقدامی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» گفت: این جشنواره ساعت ۱۰ صبح فردا، ۲۵ دی ماه در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت کمیته زنان دفاع مقدس و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این جشنواره از ۴۴ مادر و همسر شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت تجلیل می‌شود.

اقدامی به قدردانی از همسران جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان در این جشنواره اشاره و اضافه کرد: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت علاوه بر ایران در کشورهای لبنان، عراق و سوریه نیز هستیم.

دبیر جشنواره استانی «اسوه های صبر و مقاومت» با بیان اینکه از ۱۴ مادر سه شهید در گیلان تنها مادران شهیدان «امام پناهی» در فومن و «یوسفی» در رشت در قید حیات هستند، عنوان کرد: مادران سه شهید و دو شهید و تک فرزند ذکور شهید و تک فرزند شهید و همسران جانبازان ۵۰ درصد به بالا مادران و همسران نمونه ما هستند و باید قدردان آنان باشیم.

مسئول زنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به استمرار دیدار و سرکشی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در طول سال تصریح کرد: این دیدارها با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر زنان و خانواده استانداری استان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کمیته زنان دفاع مقدس انجام می‌شود.

منبع: خبرنگار مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi