شناسه خبر : 97313
سه شنبه 27 دي 1401 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت مسئولان بنیادشهید تهران بزرگ از پدر شهیدان «پورزند»

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 26 دی ماه ضمن دیدار با پدر شهیدان «ایرج، سیروس و شاهین پورزند» دستور رسیدگی به وضعیت درمانی ایشان را صادر کردند.
 
دستور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی به وضعیت درمانی پدر شهیدان «پورزند»

به گزارش «ایثار»، دکتر نیلوفر کیا معاون بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حاج احمد پورزند پدر معظم شهیدان «ایرج، سیروس و شاهین پورزند» دیدار و گفت‌وگو کردند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ پس از این دیدار گفت: پدر شهیدان پورزند دو هفته قبل به دلیل عارضه مغزی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و در حال حاضر حال عمومی وی مناسب است و در منزل دوران نقاهت را سپری می‌کنند.
کیا در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه این پدر معظم کهولت سن دارند حق پرستاری برای نگهداری این پدر معزز شهید تعیین شده است. همچنین تجهیزات پزشکی لازم اعم از ویلچر، تشک طبی، واکر و هر آنچه این پدر معزز در بخش دارو، درمان و نگهداری لازم داشته باشد از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به سرعت تأمین شده و در اختیارشان قرار می‌گیرد.
گفتنی است، ورزش ایران شهدای بسیاری را در طول دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کشور کرده است که در میان آن‌ها برادران ایرج، سیروس و شاهین پورزند از چهره‌های شاخص هستند.
این سه شهید از قهرمانان کشتی کشور بودند که به فیض شهادت نائل شدند و از زمان شهادت تاکنون هر ساله با برگزاری مراسمی یاد و خاطره این سه پهلوان گرامی داشته می‌شود. در نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شاهد و ایثارگر، این پدر شهید به عنوان «قهرمان قهرمانان» انتخاب و از وی تجلیل شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi