شناسه خبر : 97355
چهارشنبه 28 دي 1401 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۱۲۹ ایثارگر شرکت گاز ایلام تبدیل وضعیت می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۴۶ درصد از کارکنان شرکت گاز استان، ایثارگر یا از خانواده‌های ایثارگران هستند...

فاش نیوز - مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از تبدیل وضعیت 129 نفر از ایثارگران این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، محمود کشاورز، مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در کشور اظهار داشت: در مجموع ۱۲۹ نفر از کارکنان این شرکت در قالب بند"و" و بند "د" در حال تبدیل وضعیت هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اجرای قانون تبدیل وضعیت در شرکتهای دولتی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای بند "و" ماده ۴۴ برنامه ششم توسعه کشور و بند "د" تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، مراحل تبدیل وضعیت ۲۱ نفر در قالب بند "و" و ۱۰۸ نفر مشمول بند " د"  به صورت قطعی در حال انجام است.

کشاورز با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام یکی از شرکت‌های پیشرو در تبدیل وضعیت ایثارگران است یادآور شد: از ۲۱ نفر مشمول بند "و" تاکنون حکم استخدام رسمی ۱۷ نفر از آنان پس از انجام کلیه مراحل و تشریفات استخدامی، تخصیص شماره پرسنلی و سمت سازمانی صادر و هم‌ اکنون به عنوان کارمند رسمی تبدیل وضعیت و صدور احکام ۴ نفر باقیمانده نیز در حال انجام مراحل تشریفات اداری است.

وی به نیروهای پیمانکاری مشمول بند "د" اشاره و تصریح کرد: از مجموع ۱۰۸ نفر نیروی مشمول بند مذکور، کلیه اطلاعات نفرات مشمول مشخصات پرسنلی، شغلی، تحصیلی، ایثارگری و غیره در سامانه ایثار ثبت و شماره پرونده ایشان ایجاد و اخذ شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۴۶ درصد از کارکنان شرکت گاز استان، ایثارگر یا از خانواده‌های ایثارگران هستند، گفت: تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری آموزش برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر این شرکت اشاره کرد و افزود: دوره‌های آموزش مهارت خودآگاهی، مدیریت خشم، اعتماد به نفس و عزت نفس، مهارت های زندگی، دوره‌های آموزشی طراحی و نقاشی پایه ویژه فرزندان، دوره‌های آموزشی راهبردهای فرهنگی امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری(مدظله)، دوره آموزش قرآن مقدماتی ویژه فرزندان، مدیریت استرس، صمیمیت بین والدین و فرزندان، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده، تغذیه سالم، آداب و اسرار نماز برای خانواده کارکنان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان به حوزه مددکاری و مشاوره برای کارکنان و خانواده‌های آنان اشاره کرد و اظهار داشت: مشاوره در این خصوص صورت گرفته و اشخاصی که نیاز به کمک داشته‌اند از طریق مکاتبه به شرکت ملّی گاز ارسال و مشکلات آنان در حد مقدور برطرف شده است.

کشاورز در پایان تاکید کرد: مسابقه نقاشی دستاوردهای علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ویژه یادواره شهدای هسته‌ای کشور و مسابقه جشنواره سردار شهید سلیمانی شرکت ملّی گاز در بین کارکنان ایثارگر و خانواده‌های آنان برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi