شناسه خبر : 97457
یکشنبه 02 بهمن 1401 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حکم قاضی‌زاده هاشمی:

میرزابیگی به جای دکترعباسپور معاون بیمه و درمان بنیاد شهیدشد

تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز جانبازان از داخل و خارج از کشور و ایجاد دسترسی عادلانه و آسایش ایشان به تجهیزات مذکور و حمایت از بومی سازی دانش تکنولوژی و تولید داخلی...

فاش نیوز - طی حکمی از سوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد میرزابیگی به عنوان معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

به گزارش حیات؛ روز گذشته ۱ بهمن ماه طی حکمی از سوی سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد میرزابیگی به عنوان معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

در بخشی از حکم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

۱-
ایجاد پرونده سلامت الکترونیک به عنوان زیر ساخت مهم ارائه خدمات سلامت در بنیاد.

۲- پایش مستمر سلامت خانواده معظم شهدا و جامعه معزز ایثارگری به منظور پیشگیری از بروز بیماری و تشدید آن، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مبتنی بر شناسایی نیازهای نوظهور باتوجه به افزایش سن جامعه هدف، پیشرفت فناوری‌های نوین و سلامت جامعه نگر و خانواده محور.

۳- مطالعه نیاز سنجی و توسعه زیرساخت ها به منظور ایجاد و توسعه بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی متناسب با نیازهای جامعه هدف با تاکید بر نیازهای جانبازان اعصاب و روان، شیمیایی و ضایعات نخاعی.

۴- تامین داروهای مورد نیاز جامعه ایثارگری در چهارچوب سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استفاده از ظرفیت‌های داخل و خارج از کشور.

۵- تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز جانبازان از داخل و خارج از کشور و ایجاد دسترسی عادلانه و آسایش ایشان به تجهیزات مذکور و حمایت از بومی سازی دانش تکنولوژی و تولید داخلی.

۶- توسعه مراکز توانبخشی و آسایشگاه‌ها و تاسیس پردیس‌های ایثار باتوجه به سالمندی بخشی از جامعه معزز ایثارگری.

۷- نظارت بر نحوه دریافت خدمات بیمه درمان از شرکت‌های بیمه گر و افزایش مراکز خدمات طرف قرارداد.

۸- ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مبتنی بر سامانه های روزآمد الکترونیکی، دوراپزشکی و مراقبت از منزل با استفاده از توان و دانش بومی و بین المللی.

۹- اصلاح فرآیند رسیدگی به پرونده ایثارگران معزز در کمیسیون پزشکی به نحوی که زمان رسیدگی به آن ها حداکثر به یک ماه کاهش پیدا کند.

۱۰- مشارکت فعال در تدوین برنامه عملیاتی و پایش مستقیم آن در معاونت، بخشی از حکم قاضی زاده هاشمی به معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید است.

بدیهی است تعامل و ارتباط تنگاتنگ با سایر بخش‌های بنیاد در تحقق مراتب فوق، نقش مؤثری ایفاء خواهد کرد. امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و با تکیه بر دانش و تجربه خویش در ارتقای سطح خدمت‌رسانی شایسته به جامعه معزز ایثارگری در اجرای برنامه‌ها و اهداف مورد نظر، در چارچوب قوانین و مقررات موفق و موید باشید.

اینستاگرام

این جابجایی و انتصاب کاملاً سیاسی و تبلیغاتی بوده چرا که زمانی که در مدت این همه سال که آقای دکتر عباسپور در این منصب بودند و بودجه مناسب در اختیارشان بود کارشان را به نحو احسن انجام داده و در این اواخر فراتر از اختیارات خود به جانبازان و ایثارگران توجه داشتند و شاید این موضوع قابل پیش بینی بود چرا که تمام مدیران فعلی بنیاد شهید کارایی خود را از دست داده اند و به یک مدیر نمایشی و تبلیغاتی مبدل شده اند. با توجه به زمزمه های اخیر شاید آقای دکتر عباسپور خودش بخاطر شرایط نامطلوب درمان جانبازان و ناکارآمدی خدمات بیمه دی از مقام خود کناره گیری کرده و نخواسته اند بیش از این روی زخم ایثارگران نمک بپاشند کاری که مدیران فعلی بنیاد شهید انجام می دهند.
آقای دکتر عباسپور نامش درد دل جانبازان و ایثارگرانی که او را می شناختند زنده خواهد ماند...
بنظر می رسه حضرتعالی هم سیاسی و تبلیغی برخورد کردید چرا که الان حدود ۸ سال می گذرد خبری از ویلچر و تشک ویلچر و ملزومات و تجهیزات جانبازان با تاخیر بعضا"یکسال که آنهم با کیفیت پایین و همچنین بیمه ناقص دی برای درمان شائبه سیاسی بودن دو چندان می کنه چرا که با اینهمه مشکلات شما دفاع می کنید؟ لازم بذکر است اینجانب بعد از ۳۸ سال جانبازی ۷۰٪ هنوز نه ایشان را از نزدیک دیده ام و نه ایشان منو می شناسند !

رئیس کمیسیون پزشکی(آقای دکترحمیدرضامتقی) هم برود.
رئس دفتردکترعباسپورهم برود.
مدیران لایق راانتخاب کنید.
...
با سلام خیر ه انشاالله
از این به بعد وای به حال دارو و درمان ایثارگران !!!!!
دکتر عباس پور یکی از بهترین و دلسوز ترین کسانی بود که با احترام و تمام توان درخدمت ایثارگران بود ،فکر نمی کنم نیازی به تغییر ایشان بوده باشد چرا که از هر جهت و با تمام قوا در خدمت ایثارگران بودنددر عین حال همیشه پاسخ گو و مشکل گشا جانبازان بودند،فردی خستگی ناپذیر و پای کار جانبازان . بعد ایشان معلوم نیست کسی دیگر به داد ما خواهد رسید یا نه ؟اصلا کسی در حوزه درمان مارا تحویل خواهد گرفت یا نه؟
دکتر جان خدا قوت، خدمات و دلسوزی شما هیچگاه فراموش نخواهد شد ،ارادتمند راست قامتی از دیار آبادان
آقای قضی زاده در انتصاب آقای دکتر میرزابیگی به نکات خوبی برای خدمت به ایثارگران اشاره کردند ولی امیدواریم فقط درحدحرف نباشد.

جناب دکترقاضی زاده:
خبردارین نتایج بسیار بسیار بسیار سختگیرانه وگاه مشکل ساز کمیسیون پزشکی بنیاد گاهی حتی بعد 4ماه هم اعلام نمیشود؟!!
مثال می خواهید؟
نتیجه کمیسیون پزشکی استان ایلام در اوایل مهربرگزار شد نتیجه چی شد؟
بنیاد استانها که مقصر نیستند
کمیسیون از مرکز مشکل دارد.

اگر اهل عمل هستید بسم الله...
فاش نیوز عزیز: خسته نباشید
این تیک مثبت ومنفی نظرات هم فقط مثبت ثبت میشه.!!!
روی منفی بزنی یا مثبت هردو نتیجه مثبت است...!!!؟
شرط اول انتخاب مدیران
انقلابی بودن واقعی
نه انقلابی نما...
سلام.جا دارد ازطرف جانبازان بی کس و بدون پارتی از دکتر عباسپور دلسوز و مومن تشکر ویژه نمایم خداوند به ایشان و خانواده محترمشان سلامتی.طول عمر با عزت بدهد.به همین زودی ها جانبازان احساس خواهند کرد چه دست گلی را از دست دادند.خداوند رحمت کند پدر و مادر دکتر عباسپور را .الهی دشمنان و بدخواهانت به سزای اعمالشان برسند.واقعا حیف دکتر عباسپور بود
باسلام اقابه نظرم تمام ایثارگران راضی باشند که اول باید خود آقای قاضی زاده عوض میشد چون خود ایشون ازهمه مدیران بنیاد شهید ضعیف ترهستند چون توی این یک سال وچند ماه هیچ کدام ازمشکلات اصلی ایثارگران حل وفصل نشد از دارو ودرمان خودرو مسکن اشتغال وچندین کارناتمام آقای قاضی زاده بنده پارسال پول دارو وویزیت پزشک پرداخت کردم ولی بنیاد شهید وامورایثارگران حتی یک ریال پرداخت نکرده ولی شما چندین باراعلام کردید وگفتند پول تمام ایثارگران پرداخت کردیم برادر عزیز پس مادروغ میگیم
سلام ،هرچند معلوم نیست جابجایی برای چه بود وبیشتر میدانیم کمبودها ونارضایتی ها عدم توان براورده کردن خواسته ها ونیازهای جانبازان توسط مسیولین وخسته شدن شما بخاطر تنها بودن شما در مقابل اینها وانهاولی دکترعباسپورعزیز بخاطرتمام تلاش وزحماتت سپاسگزاریم وسالهاوشبهایی که بفکر جانبازان بودی وخواب بچشمت نمی امد و دلت بدرد آمدوموهایت سپید شد شب زنده داریهایت بخاطر وضعیت کسانی که بتو وانجام کاربخاطرشان امید بسته بودند ببخش مطمئن باش درپیش خدا وند ارزش خودرا دارد یادم نمی‌رود سال ۹۲ بخاطر وضعیت حاد م همسرم دنبال جانبازی افتاد درحالیکه هم راضی نبودم وهم امید به اینکه کسی یاری نمی‌کند تلف خانه زنگ خورد وصدا مردی را سنیدم گفت عباسپور هستم از درمان تهران مشکلتان چیست اشک ریختم که هنوز غیر وظیفه انسانیت زنده هست وجدان های بیدار هستند مردان میدان کم نمی آورند (( همت بلند دار که مردان روزگار ازهمت بلند بجایی رسیده‌اند ))زنده باشی ورحمت به‌آن شیری که خو ردی آن شاال... هرجا که هستی سالم وتندرست،موفق ،پیروز وسربلند باشی
سلام و درود خدا بر صاحبان اصلی این سرزمین
عنان به میکده خواهیم تافت زین مجلس
که وعظ بی عملان واجب است نشنید
حافظ علیه الرحمه
در زمانهای نه چندان دور افرادی را بکار گرفته بودند، که به آنها جارچی یا شیپورچی میگفتند، که وظیفه آنها اطلاع رسانی ، به مردم در مواقع خطر بود،
دقیقا حال و روز این روزها
مسئولان جهادی خاکریز ندیده، وقت جنگ و وحوادث شیپورچی و بعد از بحران جملگی سر لشگرن
سلام.امیدوارم در این شب لیله الرغائب خداوند همه اموات دکتر عباسپور را رحمت کند و به خودش و خانواده محترمشان سلامتی.تندرستی.عاقبت بخیری بدهد.ایثارگران دیگر چنین مسول دلسوزی را نخواهند دید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi