شناسه خبر : 97461
یکشنبه 02 بهمن 1401 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بجنبیم و دست بجنبانیم!

اهل هنر، اهل اقتصاد، اهل فرهنگ و جهاد، اهل هر کاری هستیم، دست و دل بجنبانیم و از فرصت طلایی سه ماه محترم رجب و شعبان و رمضان بهره بگیریم و به داد خودمان برسیم...

فاش نیوز - خدا شب جمعه‌ای رحمت کند حاج‌سیدعلی‌آقای نجفی یزدی، منبری توحیدی و ولایی تهرانی را که به لطف الهی نخستین روحانی هیئت تازه‌تأسیس ما پس از توقف ظاهری دفاع مقدس هم بود. یکی از بیانات ملکوتی‌شان که بسیار در ذهنم زنگ می‌زند و تکرار می‌شود، این بود که «آقا، کمربندهایی را که امام امت با قوّت الهی و نفس ملکوتی خودش سفت کرده، شل نکنید؛ دیگر کسی نمی‌تواند آن را سفت کند. دانه دانه سوراخ‌های کمربند را می‌روید عقب. می‌روید، می‌روید، یکدفعه می‌بینید چیزی نمانده.».

غیب نمی‌دانم؛ اما فکر کنم مخاطب‌شان رئیس‌جمهوری پرخطای پس از دفاع مقدس و گروه خطاکارش بود که انحراف از خط امام را آغاز کردند و ضربه‌هایی جبران‌ناپذیر به فرهنگ توحیدی و تقوایی دفاع مقدس زدند و به جای ترویج و تحکیم ارزش‌های گران فراهم‌آمده‌ی آن، به بهانه‌ی شادی‌افزایی عمومی، به مسابقه‌ی تجمل‌افزایی و مصرف‌گرایی و ... همت کردند، و شد آنچه شد. قصد اصلی‌ام، بیان این قصه‌ی پرغصه نیست، و بگذریم.

دوستان، بهار و تابستان در پیش است. یکی از دانه‌های آن کمربندی که امام سفت کرده بود، حجاب بود؛ که گرچه تا فتنه‌ی اخیر نیم‌بند اجرا می‌شد و جنازه‌ای ازش مانده بود، پس از فتنه، در بعضی محلات و معابر، چیزی از رعایت حرمت‌های الهی باقی نمانده و حرفم این است که با گذشت فصل سرما و آمدن بهار، عزای اهل تقوی آغاز می‌شود و در خیابان‌ها و مغازه‌ها خواهیم دید آنچه در زمان شاه هم حرمتی برایش قائل بودند و از احتراز علنی بدان دست‌کم در انظار عمومی ابا می‌کردند.

صدالبته به لطف و تدبیر پروردگار کریم و مهربان سخت امیدوارم؛ اما از همه‌ی دوستان می‌خواهم هر کسی هر کاری از دست و دل و چشم و زبان و ...ش برمی‌آید، برای تقویت حجاب بکند. من اکنون به لطف خدا کم از خانه خارج می‌شوم؛ اما اگر اوضاع به همین منوال پیش رود، بهاری بسیار آزاردهنده، و پس از آن، تابستانی بسیار سخت‌تر در پیش داریم. بعضی اعتقادها شل شده و ظاهرا تبیینی در کار یا مؤثر نیست و گوش شنوایی هم برای تذکرهای فردی دیده نمی‌شود؛ برخی هم که به‌عمد دنبال هوس‌رانی و خودنمایی و عقده‌گشایی و هرزه‌درآیی هستند.

اهل هنر، اهل اقتصاد، اهل فرهنگ و جهاد، اهل هر کاری هستیم، دست و دل بجنبانیم و از فرصت طلایی سه ماه محترم رجب و شعبان و رمضان بهره بگیریم و به داد خودمان برسیم.

کم کمش دعای متضرعانه در اوقات استجابت به درگاه حضرت چاره‌ساز است تا این بلیه را هم به لطف و کرم خود رفع و رجوع کند و اهل جهاد را یاری رساند؛ دعای نیم‌شبی دفع صد بلا بکند.

خدا فقط خودش می‌داند چه حوادثی در پیش است. امیدوارم آنچه تقدیر شده، در جهت تحکیم مبانی دین شریفش باشد و تقویت مقاصدی که خون‌های شریف بسیاری برای آبیاری‌اش تقدیم شد، و نیز مقدمه‌ای برای ظهور صاحب پرچم ان‌شاءالله.

|| مهدی عقابی

اینستاگرام
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
اگر مردم هنگامى كه بلاها بر آنان فرود می آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت ، با نيت هاى خوب و دلى مشتاق به پروردگار خود پناه می بردند ، بى گمان هر از دست رفته اى به آنان باز مى گشت و هر فاسدى اصلاح مى شد.
مولای متقیان امام علی ابن ابیطالب«ع»

در این دوران که تعلقات دنیوی و زرق و برق مادی و حب جاه و مقام تمام فکر و اندیشه و باورهای انسانی را نشانه رفته و سیل گرفتاری ها از بستر بی مبالاتی و بی اخلاقی و گریز از معنویت عرصه را بر جامعه تنگ کرده ، چه پناهی امن تر از آستان حضرت دوست؟
ان شاء الله جبین بندگی بر آستان جانان فرود آوریم و از سویدای دل زمرمه کنیم: أُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ که بی گمان حضرت مولا نسبت به بندگانش بسی مهربان تر است به برکت ذکر جمیل صلوات:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi