شناسه خبر : 97510
دوشنبه 03 بهمن 1401 , 15:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۲۶۷۴ ایثارگر در اولویت اعزام به حج تمتع قرار دارند

 

۲۶۷۴ ایثارگر در اولویت اعزام به حج تمتع قرار دارند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از ۵۰۰۰ سهمیه حج تمتع ایثارگران در سال‌جاری تعداد دو هزار و ۶۷۴ نفر در اولویت هستند.

سید محمدصادق هاشمی در نشستی با ریاست سازمان حج و زیارت برای همکاری این سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران و اختصاص سهمیه به بنیاد جهت اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به حج تمتع قدردانی کرد و توضیح داد: با توجه به کهولت سن والدین معزز شهدا و جانبازان باید سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش یابد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: از ۵۰۰۰ سهمیه حج تمتع در سال‌جاری تعداد دو هزار و  ۶۷۴ نفر در اولویت هستند که شامل افرادی می‌شود که در سال ۹۹ هزینه سفر حج را پرداخت کرده‌اند و به خاطر کرونا از این سفر بازمانده‌اند.

سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست، سرعت و دقت بنیاد شهید و امور ایثارگران در فرایند حج سال گذشته درباره محدودیت‌های حج گفت: محدودیت‌های سنی برداشته شده و درباره محدودیت واکسن، عربستان هنوز به ایران در این‌باره اعلامی نداشته است.


در این نشست که سیدمستجاد حسینی، مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت،  مسائلی پیرامون اعزام کاروان ویژه جانبازان، تکریم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، مدت سفر حج، مابه‌التفاوت هزینه سفر برای افرادی که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام داشته‌اند و افرادی که در سال ۱۳۹۹ سهمیه دریافت کرده‌اند و اکنون در قید حیات نیستند، بحث و تبادل‌نظر شد.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi