شناسه خبر : 97709
یکشنبه 09 بهمن 1401 , 13:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ششمین کمیسیون پزشکی ایثارگران آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: در جریان برگزاری ششمین کمیسیون پزشکی امسال تعیین درصد و تعیین حق پرستاری ویژه ایثارگران استان به 350 پرونده رسیدگی شد.

 جابر ابوالفتح‌زاده در بازدید از کمیسیون پزشکی ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: این کمیسیون از پنجشنبه در محل ستاد استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با حضور متخصصان حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور آغاز شد و جمعه به پایان رس و به وضعیت جسمانی و پرونده‌ های 350 ایثارگر استان رسیدگی شد.
وی عنوان کرد: در جریان برگزاری این دوره از کمیسیون پزشکی، متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیمارهای غیرجنگی ویزیت شده و پرونده‌های مربوط به حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز استان مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این کمیسیون ششمین دوره تشکیل کمیسیون پزشکی ایثارگران در طول سالجاری در آذربایجان شرقی بود.
ابوالفتح‌زاده قبل از انجام این گفت وگوی خبری با همراهی «حسین نوزاد ورجوی» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ضمن بازدید از این برنامه، از پزشکان حاضر در کمیسیون و همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این بازدید پای درد و دل تعدادی از مراجعه کنندگان به کمیسیون نیز نشست و آنان را مورد تفقد قرار داد.

 

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi