شناسه خبر : 97727
یکشنبه 16 بهمن 1401 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحلیلی بر اسلام ستیزی غرب و انقلاب اسلامی

فاش نیوز - انقلاب‌ اسلامی در تحقق یپروزی غیرممکنی بود، که به نفس مسیحایی امام به ملت ایران و عنایت الهی متحول و محقق شد و در حیات و بقایش در برابر انواع تهدیدات و تحریم مقاوم و بالنده بوده است و از انحراف و ارتجاع محافظت شده و همچنان با روحیه انقلابی بالنده و روبه رشد قرار دارد.

اسلام‌ستیزی به معنی مبارزه علیه دین مبین اسلام و اسلام‌هراسی به معنی ایجاد ترس یا نفرت نسبت به مسلمانان یا اسلام می‌باشد. موج جدید اسلام‌ستیزی، با سوزاندن قرآن‌ کریم مقابل سفارت ترکیه در شهر استکهلم سوئد در اول بهمن و اهانت رهبر گروه راست‌گرای پگیدای هلند به قرآن‌ کریم در سوم بهمن ماه 1401، بخشی از پازل ستیزغربی‌ها با اسلام ناب می‌باشد.

 غربی‌ها در پیش از انقلاب، تلاش بدون تحریک علیه اسلام داشتند ولی بعد از انقلاب‌اسلامی، به دلیل بیداری اسلامی، دچار وحشت شده‌اند. از سوی دیگر آمار مسلمان‌شدن غربی‌ها نیز رو به افزایش رفته فلذا بشدت نگران شده و در تلاش برای بدنام کردن اسلام و نابودی آن هستند.

مبارزه غربی‌ها با اسلام بی‌سروصدا، تخریب بنیان‌های اعتقادی(نرم)، تجزیه‌سازی کشورها، تحریک خودمختاری، تضعیف‌‌، اختلاف بین کشورهای اسلامی، درگیری، استعمار کشورها، استثمار افراد، مغزها؛ خودباختگی خواص و تحصیل‌کردگان، بخصوص از طریق بورسیه، اشغال، نفوذ در ارکان کشور (مثل سفارت آمریکا)، از بین‌بردن زبان و اداب و فرهنگ‌ بومی، اسلام آمریکایی(بدعت وهابیون‌) و سیطره صهیونیسم بر قبله اول، خیانت غیر‌علنی را دنبال می‌کردند.

اندلس‌سازی، فساد و مشروب و مواد مخدر و رقص و آرایش و...، عملیات روانی، تحقیر مسلمین و متمدن قلمداد کردن غربی‌ها، ترویج سبک و الگوی غربی، ترویج اسلام عقب افتاده، خجالت‌زده بودن مسلمانان در برابر دنیای متمدن بوده است.

 فرقه‌زایی و انحراف، جعلیات اسلام / نفوذ، شبهه پراکنی، ترویج خرافه، اختلاف بین مذاهب (شیعه و سنی)، اختلاف داخل مذاهب (بین شیعیان) بوده است.

خروج اسلام از غربت و محجوریت، بیداری مردم محروم، جاذبیت قلوب مردم آزاده جهان، زمینه‌سازی ظهور مهدوی و... سبب وحشت گرگ‌های بشریت شده است.

 تقدس زدایی و بی‌اعتبارسازی (مانند کتاب آیات شیطانی)، مبارزه با نمادهای اسلامی (حجاب و...) می‌باشد.

 وحشی معرفی نمودن مسلمانان (با قمه‌زنی و ختنه و...)، (طالبان و داعش و...)، اسلام‌هراسی، وهن نماز جماعت به امامت زن، اختلاط نماز جماعت، صدور فتواهای ضدعقلی توسط برخی روحانی نماهای وهابی و شیعی و... در پازل اسلام‌ستیزی به علت وحشت از فراگیری اسلام ناب می‌باشد.

برنامه‌های غرب علیه کشورهای اسلامی تغییر کرده و علنی شده است؛ مانند اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی، بخصوص پس از ‏حادثه 11 سپتامبر، اشغال مستقیم برخی کشورهای اسلامی، سرکوب بیداری اسلامی(مصر، لیبی...)، فشار به بقیه کشورها(لبنان...)، ترور متفکران‌اسلامی، سرکوب آزادی‌خواهان، عقب‌افتادگی مسلمین، واردات بدون انتقال دانش، مصرف کنندگی بوده است.

بعد انقلاب بیشترین هجمه علیه ایران اسلامی است لذا حرکت‌های انفجار مسجد اهل سنت، آتش زدن مساجد، تمسخر احکام دینی، عمامه‌پرانی، کشتار منافقین در ایران و عراق، تلاش برای اجرای آنتی‌تز انقلاب از قم، گسترش فرهنگ‌سراها در برابر ثقل فرهنگی مسجد، اسلام رحمانی! همه در این راستا و همراستایی با راهبرد غرب تلقی می‌شود.

 پرچمداری اسلام ناب توسط ایران اسلامی، حیات اسلام در عصر حاضر، آرائه نظریه اسلام انقلابی تمدن ساز، بیداری اسلامی، کمک علنی به مسلمانان، جذب قلوب مردم آزادیخواه حتی در قلب اروپا و آمریکا و موج اسلام خواهی آنان و غیره می باشد. همچنین انقلاب اسلامی ماهیت پلید فرعون‌های منطقه و امپرطورهای سلطه‌گر را آشکار و دشمنی‌های آنها با اسلام ناب محمدی علنی گشت! می توان گفت اسلام‌ستیزی غرب از روی استیصال غربی در مواجه با فراگیری اسلام‌ ناب محمدی و پرچمداری ایران اسلامی در جهان در گام دوم انقلاب‌اسلامی است.

 سوزاندن قرآن‌کریم مقابل سفارت ترکیه در شهر استکهلم سوئد؛ به آتش کشیدن قرآن در کلیسای فلوریدا، انتشار کتاب «آیات شیطانی» توسط سلمان رشدی، نویسنده انگلیسی-هندی، فیلم توهین‌آمیز «تسلیم»، انتشار طرحی موهن در خصوص پیامبر‌‌‌اکرم در روزنامه دانمارکی، فیلم کوتاهی با نام «فتنه»، کاریکاتوری اهانت به پیامبر در نشریه فرآنسوی «شارلی ابدو»، انداختن دو قرآن در سطل زباله در جمع تجمع کنندگان نروژی، قرآن سوزی توسط رهبر گروه افراطی و اسلام ستیز نروژی، پاره کردن قرآن در نروژ، قرآن سوزی در دانمارک، قرآن سوزی در سوئد، هتک حرمت قرآن کریم و اهانت به مقدسات اسلامی در مقابل مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان و...

مؤسسه رانیمدتراست انگلستان(مروج تبعیض و نفرت)، در ۱۹۹۷ اسلام‌هراسی را ترس و نفرت از اسلام و بنابراین ترس و نفرت از همه مسلمانان تعریف کرد. گزارشی را از وضعیت اسلام‌ستیزی در بریتانیا را با عنوان «اسلام‌هراسی: چالشی برای همه ما» بدست جک استراو، وزیر امور داخلی بریتانیا، منتشر شد. نشانه‌هایی برای تفکر اسلام‌هراسانه بیان می‌کند، اسلام به عنوان یک تکه سنگ، ایستا، و تغییرناپذیر، ارزش‌هایی مشترک با دیگر فرهنگ‌ها ندارد، اسلام را پایین‌تر از غرب می‌بیند و آن را وحشی، غیرعقلانی، بدوی و جنسیت‌زده می‌داند. نگاهی که اسلام را خشن، تهاجمی، تهدیدآمیز، حامی تروریزم و درگیر در نبرد تمدن‌ها می‌داند. نگاهی که اسلام را یک ایدئولوژی سیاسی می‌بیند که برای کسب برتری سیاسی با نظامی بکار می‌آید. مردود دانستن فوری هرگونه نقدی که مسلمانان بر «غرب» می‌کنند. وقتی خصومت با اسلام برای توجیه اعمال تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان و جدا کرد نشان از بدنه جامعه بکار رود. وقتی خصومت ضد مسلمانان طبیعی و عادی دیده شود.

جنگ تمدن‌ها و گفتگوی تمدن‌ها یک فریبی بیش نیست، در اسلام جنگ حق و باطل بیان شده است و قصص امم گذشته‌ای که در قرآن‌کریم بعنوان پند و عبرت ذکر شده  نیز چنین بوده است. جنگ واقعی فعلی، جنگ اسلام و غرب بوده و طرف غربی با همه توان و با همه ابزارها و روش‌ها، برای نابودی اسلام و به انحراف کشاندن مسلمین علنا به میدان آمده‌اند، چنانچه برژینسکی(سیاست‌مدار مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت جیمی کارتر و فتنه‌گر علیه ایران) نیز در جلسه ناتو آتلانتیک شمالی گفته: دنیا وارد یک پیچ تاریخی شده که تابلوهای این پیچ را خمینی و خامنه‌ای نصب کرده‌اند‌! رهبر انقلاب نیز دوران گذار از پیچ تاریخی را با راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ترسیم کرده و درحال راهبری می‌باشند.

 در چنین شرایط حساسی از تاریخ ما نیز موظف به حمایت همه جانبه انقلاب‌اسلامی و زمینه‌سازی ظهور مهدوی (عج) می‌باشیم. مسلمانان جهان نیز بایستی با تمام توان از کیان اسلام و امر القرای جهان اسلام دفاع نمایند. لذا تضعیف نظام اسلامی و انقلاب‌اسلامی، رهبری انقلاب و دولت انقلابی هم‌راستا با تلاش دشمنان اسلام تلقی شده و عقوبت سختی را بهمراه خواهد داشت.

 || سید جواد هاشمی فشارکی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi