شناسه خبر : 97734
دوشنبه 10 بهمن 1401 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت شناساندن رشادت‌ها و بزرگمردی‌های شهدا و ایثارگران به نسل جوان

 

ضرورت شناساندن رشادت‌ها و بزرگمردی‌های شهدا و ایثارگران به نسل جوان

اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت شناساندن رشادت ها و بزرگمردی های شهدا و ایثارگران به نسل جوان تاکید کرد.

اسماعیل چمنی ۹ بهمن در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و گفت: شناساندن رشادت ها و بزرگمردی های شهدا به نسل جوان امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به وظیفه دانشگاه در خصوص این امر، افزود: در همین راستا درس ۲ واحدی آشنایی با دفاع مقدس برای دانشجویان ارائه می شود. همچنین دانشگاه محقق اردبیلی همه ساله زمینه حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور شمالغرب و جنوب کشور را فراهم می کند.

چمنی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین، تصریح کرد: در همین راستا تریبون آزاد و سلسله نشست های تبیینی توسط بخش های مختلف دانشگاه از جمله تشکل‌های اسلامی، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و پایگاه مقاومت برگزار می شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی همچنین از آمادگی این دانشگاه برای همکاری همه جانبه با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi