شناسه خبر : 97762
سه شنبه 11 بهمن 1401 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالگرد شهادت شهید محمود مراداسکندری در اهواز برگزار می‌شود

سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید محمود مراداسکندری از شهدای عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا با حضور خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

سالگرد شهادت شهید محمود مراداسکندری در اهواز برگزار می‌شود

 آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر جبهه مقاومت شهید محمود مراداسکندری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه روز چهار‌شنبه 12 بهمن از ساعت 14:30 برگزار می‌شود که مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره این شهید عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا را گرامی می‌دارند.

سالگرد شهادت شهید محمود مراداسکندری از شهدای مدافع حرم خوزستان در گلزار شهدای اهواز، یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی انجام می‌شود که اقشار مختلف مردم، در آن حضور می‌یابند.

جمعی از خانواده‌ معظم شهدای مدافع حرم استان خوزستان نیز در آئین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت بسیجی شهید محمود مراداسکندری از شهدای آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا حضور می‌یابند.

در این برنامه حجت‌الاسلام محمدصادق امینی امام جمعه سابق مسجدسلیمان به سخنرانی می‌پردازد و مجتبی مهدی‌پور نیز مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌کند.

شهید محمود مراداسکندری از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه فرزند احمد است که در تاریخ دوم فروردین‌ماه سال 1366 دیده به جهان گشود.

وی پس هجوم تکفیری‌ها به کشورهای اسلامی به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور اهوازی برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) به سوریه رفت و در روز یکشنبه 12 بهمن ماه سال 1394 به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به ویژه روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی، شهید علی‌ حسینی‌کاهکش، شهید رضا عادلی(کردزنگنه) و شهید داوود نریمیسا به فیض شهادت نائل آمد.

شهید محمود مراداسکندری در سن 28 سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشییع، در قطعه یک گلزار شهدای اهواز در کنار عموی بزرگوارش شهید محمود مراداسکندری آرام گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi