شناسه خبر : 97923
دوشنبه 17 بهمن 1401 , 13:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت فرهنگسرای مهر

مسابقات قرآنی «تنزیل» در منطقه ۱۹ برگزار می شود

فرهنگسرای‌ مهر با هدف ایجاد انس و علاقه کودکان و نوجوانان به قرآن کریم و با هدف ایجاد روحیه‌ی خودباوری، امید و معنویت در این مسابقه دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم ابتدایی در حفظ سوره مبارکه فجر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر برگزیده...

فاش‌نیوز - به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات قرآنی «تنزیل» ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 19، فرهنگسرای‌ مهر با هدف ایجاد انس و علاقه کودکان و نوجوانان به قرآن کریم و با هدف ایجاد روحیه‌ی خودباوری، امید و معنویت در بین دانش آموزان، مسابقات قرآنی «تنزیل» در قالب حفظ سوره مبارکه فجر در تاریخ 18 و 19 بهمن از ساعت 14 تا 16 برگزار می گردد.

در مرحله ای از این مسابقات، دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم ابتدایی در حفظ سوره مبارکه فجر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر با داوری مریم خسروداد حافظ کل قرآن کریم، برگزیده و هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به نشانی: اتوبان شهید تندگویان، ابتدای خانی‌آبادنو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت مراجعه و یا جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 55033900 تماس حاصل نمایند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi