شناسه خبر : 97947
چهارشنبه 19 بهمن 1401 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب

دیدار مشاور ایثارگران وزارت راه با خانواده یک شهید انقلاب

شهید محمد یاوری‌تاش اولین شهید شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و از کارکنان واحد فنی فرودگاه بود که در تاریخ ۱۳۵۷/۶/۱۷ در میدان هفده شهریور و در یورش دژخیمان شاه، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید...

فاش نیوز - مشاور امور ایثارگران و رئیس ستاد دهه مبارکه فجر وزارت راه و شهرسازی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با خانواده اولین شهید فجرآفرین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ما، مشاور وزیر و رئیس ستاد دهه مبارکه فجر وزارت راه و شهرسازی به اتفاق تعدادی از همکارانش در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با برنامه ریزی صورت گرفته توسط امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با خانواده اولین شهید فجرآفرین انقلاب اسلامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران دیدار کردند.

 

حمید مردانیان مشاور مقام عالی وزارت، نامداری مدیرکل برنامه بودجه شرکت با حضور در منزل شهید محمد یاوری تاش در منطقه 16تهران، ضمن ابلاغ سلام معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، از مقام شامخ خانواده این شهید والامقام تجلیل نمودند.

در این دیدار که در فضایی معنوی و صمیمی صورت گرفت، دکتر مردانیان، مشاور مقام عالی وزارت، و رئیس ستاد دهه فجر وزارت راه و شهرسازی، ضمن تشکر از توجه شرکت فرودگاه ها در تعظیم و تکریم خانواده معظم شهدا وایثارگران، دیدار با خانواده شهید یاوری تاش از شهدای فجرآفرین پیروزی انقلاب اسلامی، تقارن آن با وفات حضرت زینب «س» پیام‌رسان دشت کربلا را فرصت مغتمی برای تجلیل از همسر و فرزند صبور این شهید والامقام عنوان کرد.

علامه زاده مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها نیز در این دیدار ضمن عرض ارادت به خانواده این شهید انقلابی، گزارش داد که به میمنت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در بهمن ماه سال جاری تاکنون شش دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران همکار و غیر فرودگاهی انجام گرفته است.

همچنین در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه معاون وزیر و  یک چفیه به عنوان نماد مقاومت رزمندگان اسلام، توسط دکتر مردانیان به خانواده معظم این شهید محمد یاوری تاش اهدا گردید.

گفتنی‌ست شهید محمد یاوری‌تاش اولین شهید شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و از کارکنان واحد فنی فرودگاه بود که در تاریخ 1357/6/17 در میدان هفده شهریور و در یورش دژخیمان شاه، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi