شناسه خبر : 97970
چهارشنبه 19 بهمن 1401 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تشکل‌های ایثارگران عموم ایثارگران و ملت شریف ایران را به حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی پیروزی انقلاب دعوت کردند

ره‌آورد این نهضت عظیم، خودباوری مسلمانان، فهم دقیق ملت‌های اسلامی از شیطنت ها و خباثت‌ های دشمنان و وحدت کلمه است که این باور، آنان را صاحب قدرتی نموده است که هیچ زورگو و استعمارگری را یارای مقاومت در مقابل آن نخواهد بود...

فاش‌نیوز - تشکل های ایثارگری در قالب شبکه ملی ایثارگران با صدور بیانیه ای مشترک به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ از همه ایثارگران و خانواده های آنان، از جمله خانواده های معظم شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون، برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن و جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه تشکل‌های ایثارگران به این شرح است:
 
«انقلاب و نهضت امام _ رحمه اللّه _ برای حاکمیّت اسلام بود -مقام معظم رهبری (مدظله العالی)»
 
پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی ایران که ثمره ایثار، اتحاد و یکپارچگی میلیون ها مرد و زن مسلمان و اعتصام به حبل الله المتین تحت رهبری فقیهی فرزانه، حکیمی عارف و مدیری مدبر بود، ادامه حرکت بزرگ نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و بعثت عظیم ایشان در مبارزه با طاغوت و استکبار زمان می باشد. بعثتی که روح ایمان و مبارزه  واقعی را در همه اعصار و امصار جاری نمود تا در طی قرن های متمادی توسط اهل ایمان پاس داشته شود و ارزش‌های متعالی انسانیت را با معیارهای الهی متبلور ساخته و زمینه ی تحقق مدینه ی فاضله وعده داده شده را فراهم سازد.

این انقلاب که  با آموزه های قرآن و سنت نبوی شکل گرفت، الگویی برای خودشناسی، خودسازی، هم‌افزایی و وحدت آزادی خواهان در بین ملت‌های جهان است، که موجب حرکت های بیداری اسلامی و فراگیر شدن فرهنگ مقاومت در مقابل استکبار و ایادی خودفروخته آن شد.

رهبری فقیهانی عالم، شجاع، مدیر، مدبر و الهی، این انقلاب را در تلاطم های دوران مبارزه و حوادث یکی پس از دیگری از گردنه های  حیله ها و فتنه‌های بدخواهان داخلی و خارجی به خوبی عبور داده  و با توکل به خدای متعال و تاسی از  آیه" فاستقم کما امرت" صفوف انقلابیون را در مقابل شرق و غرب همواره مستحکم، بانشاط، پرانگیزه و آماده نگاه داشته و ریشه های این شجره طیبه تناور را روز به روز بیشتر در اعماق دل دوستان  دوانده است.

انقلاب اسلامی ایران اگر چه در بستر ایران اسلامی و در قامت مردم مبارز این کشور تحقق یافت، لکن با هدف جهانی شدن، امروزه توانسته است عزت و کرامت را به بخش های بزرگی از جوامع اسلامی باز گرداند.
ره‌آورد این نهضت عظیم، خودباوری مسلمانان، فهم دقیق ملت‌های اسلامی از شیطنت ها و خباثت های دشمنان و وحدت کلمه است که این باور، آنان را صاحب قدرتی نموده است که هیچ زورگو و استعمارگری را یارای مقاومت در مقابل آن نخواهد بود.
براساس این خودباوری ایران اسلامی توانست پیشرفت‌های چشمگیری در تمام حوزه های علم و تکنولوژی داشته باشد و این موضوع موجبات خشم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را فراهم آورد، که باید به آنها کفت: "موتوا بغیظکم"
وبه همین دلیل شیطان بزرگ آمریکا، صهیونیسم جهانی، شیطانک های کوچک و بزرگ و همه گروه‌های معاند جمهوری اسلامی در آخرین نلاش های خود در مقابله با گسترش جهانی انقلاب اسلامی با راه اندازی جنگ احزاب و اغتشاشات در صدد بر آمدند تا حرکت رو به رشد انقلاب را متوقف کنند، اما این بار نیز با بصیرت و حضور مردم فهیم ایران عزیز، تلاش‌های آنان محکوم به شکست گردید و برای عوامل داخلی و خارجی اشان چیزی جز رسوایی به همراه نداشت.
شبکه ملی ایثارگران فرا رسیدن بهار چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران و مردم شریف ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می‌دارد در راه پیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن دوشا دوش مردم انقلابی حضور خواهد یافت.

شبکه ملی ایثارگران
بهمن سال ۱۴۰۱

اینستاگرام
سلام ما روی اعتقادمان هستیم ولی شما ما را نمی بینیدلااقل یک گوشه چشمی به ما داشته باشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi