شناسه خبر : 97976
پنجشنبه 20 بهمن 1401 , 08:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۷۲۰شهید و ۷۰۴۳ جانباز در ورامین وجود دارد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین گفت: مجموع کل شهیدان در شهرستان‌های استان تهران ۸۶۰۵ نفر است که ۷۲۰ شهید در شهرستان ورامین وجود دارد که ۳ نفرشان خانم هستند و این تعداد با شهیدان ۳ استان در کشور برابری می‌کند.

720 شهید و ۷۰۴۳ جانباز در ورامین وجود دارد

 خبرگزاری فارس، هوشنگ عزیزپور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین امروز در نشست‌ شورای اطلاع‌رسانی و نهضت جهاد تبیین شهرستان ورامین، اظهار کرد: مجموع کل شهیدان در شهرستان‌های استان تهران ۸۶۰۵ نفر است که ۷۲۰ شهید در شهرستان ورامین وجود دارد که ۳ نفر از آنان خانم هستند و این تعداد با شهیدان ۳ استان در کشور برابری می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۹۶۲ نفر از منسوبین شهدا در ورامین حضور دارند که ۲۰۵ همسر شهید، ۲۴۴ فرزند پسر شهید و ۲۱۳ فرزند دختر شهید را شامل می‌شود.

رئیس بنیاد شهید ورامین افزود: همچنین ۶۵۴ مادر شهید و ۶۴۸ پدر شهید داریم که از این آمار ۱۷۳ پدر و ۱۶۹ مادر در قید حیات هستند.

عزیزپور با اشاره به این‎که ۷۰۴۳ جانباز داریم، گفت: شهرستان ورامین دارای ۱۲۲۱ نفر جانباز زیر ۲۵ درصد، ۵۸۵ جانباز بین ۲۵ تا ۳۹ درصد، ۶۶ نفر جانباز بین ۴۰ تا ۴۹ درصد، ۸۲ جانباز بین ۵۰ تا ۶۹ درصد و ۳۱ نفر جانباز ۷۰ درصد می‌باشد.

وی افزود: ۲۷۰۰ اتباع شهید دفاع مقدس در کل کشور وجود دارد که ۹ نفر از این شهیدان در ورامین هستند.

رئیس بنیاد شهید ورامین با اشاره به این‎که بی‌کار به کسی گفته می‌شود که فارغ‌التحصیل باشد و اسمش در سامانه بنیاد شهید ثبت شده باشد، گفت: ۲۸ فرزند شهید و ۱۷ فرزند جانباز بالای ۲۵ درصد در سطح شهرستان بی‌کار هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi