شناسه خبر : 98006
جمعه 21 بهمن 1401 , 20:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و هلاکت ۲ صهیونیست+فیلم و عکس

 

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و هلاکت 2 صهیونیست+ فیلم و عکس

منابع محلی فلسطینی از عملیات جدید ضد صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند. دو صهیونیست در این عملیات به هلاکت رسیدند و حال برخی از مجروحان این عملیات هم وخیم گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی (امروز 21 بهمن 1401) با خودرو خود، اقدام به زیرگرفتن شهرک نشینان صهیونیست در منطقه صهیونیست نشین «راموت »کرد که دست کم 8 صهیونیست بر اثر آن به شدت زخمی شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

هلاکت دو صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه قدس

بعد از اینکه رسانه‌ها از هلاکت یک صهیونیست در عملیات امروز قدس خبر داده بودند، پلیس رژیم صهیونیستی لحظاتی بیش کشته شدن دو صهیونیست در این عملیات را تایید کرد.

این عملیات بعد از گذشت چهار روز از جنایت رژیم صیهونیستی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

قدس اشغالی , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , مقاومت فلسطین ,

هویت عامل عملیات قدس اشغالی مشخص شد

شبکه 12 رژیم صهیونیستی، عامل عملیات امروز قدس را جوان فلسطینی 30 ساله از منطقه «العیسویه» اعلام کرد.

همچنین بر اساس گزارش‌ها مجری عملیات نیز به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

نتانیاهو دستور تخریب خانه مجری عملیات قدس را صادر کرد

منابع عبری زبان اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده تا خانه شهید «حسین قراقع » مجری عملیات امروز در قدس اشغالی بلافاصله تخریب شود.

بیشتر بخوانید

حماس: عملیات قدس واکنشی طبیعی به جنایت صهیونیست‌هاست

"حازم قاسم" سخنگوی جنبش حماس در اولین واکنش به عملیات قدس گفت: عملیات قهرمانانه در قدس واکنش و پاسخی طبیعی به جنایات رژیم اشغالگرعلیه ملت فلسطینی است که آخرین مورد آن کشتار اردوگاه "عقبه جبر" بود.

قاسم تصریح کرد که این عملیات بار دیگر ثابت کرد که ملت فلسطین در کنار مقاومت ایستاده و از سرزمین خود در مقابل اشغالگران دفاع خواهد کرد.

وی عنوان کرد که ضربات متوالی جوانان قهرمان فلسطینی به اشغالگران، دلیلی واضح و روشنی است بر اینکه ملت فلسطین از تصمیمات جائرانه دشمن ترس و هراسی ندارد و خیزش این ملت متوقف نخواهد شد.

واکنش گروههای فلسطینی به عملیات شهادت طلبانه قدس اشغالی

از سوی دیگر، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هم ضمن تبریک این عملیات، تاکید کرد که عملیات امروز در قدس بار دیگر ثابت کرد که ملت فلسطین به مقاومت علیه اشغالگران تا بیرون راندن آنان از این سرزمین ادامه می‌دهد.

وی افزود: این عملیات قهرمانانه پاسخی طبیعی به جنایات دشمن علیه ملت و مقدسات فلسطین بود و اشغالگران در این سرزمین هرگز امنیت و آرامش نخواهند داشت.

همچنین جنبش مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد که این عملیات در راستای پاسخ طبیعی ملت فلسطین به جنایات دشمن انجام گرفت و بر حق این ملت در مقاومت در برابر اشغالگران تا بیرون راندن آنان از این سرزمین تاکید کرد.

این جنبش عنوان کرد که موفقیت مبارزان فلسطینی در رسیدن به مرکز شهر قدس، شکست نهادهای امنیتی اسرائیلی و ناتوانی آنان در مقابله با تاکتیک‌های مقاومت را می‌رساند.

جنبش مجاهدین هم تاکید کرد که این عملیات ثابت کرد که خیزش و انتفاضه ملت فلسطین به شیوه‌های مختلف برای رهایی از بند اشغالگری ادامه دارد.

این جنبش تاکید کرد که این عملیات قهرمانانه بخشی از واکنش طبیعی ملت فلسطین به جنایات و تهدیدات دولت تندرو رژیم صهیونیستی بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi