شناسه خبر : 98087
سه شنبه 25 بهمن 1401 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بانوان نویسنده مجاهدت‌ها را به نسل جدید منتقل کردند

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در آیین «قلم‌هایی از جنس ریحانه»، تجلیل از بانوان نویسندۀ کتاب‌های تقریظ‌ شده از سوی مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت حفظ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده گفت: بانوان نویسنده حوزه ایثار و شهادت مجاهدت‌ها را به نسل جدید منتقل کردند.
 
بانوان نویسنده حوزه ایثار و شهادت مجاهدت‌ها را به نسل جدید منتقل کردند

به گزارش «ایثار»، انسیه خزعلی با بیان اینکه ماندگاری نهضت انقلاب اسلامی به وسیله قلم و هنر بوده است، گفت: باعث افتخار است که چنین زنان نویسنده‌ای در جامعه ما وجود دارند که قلمشان این گونه پرفروغ است.
وی به مقاومت در مکتب اهل بیت (ع) اشاره و تصریح کرد: حرکت زینبی حرکت نگهدارنده و استمرار دهنده حسینی (ع) است. اگر این حرکت زینبی به واسطه قلم، بیان و هنر نویسندگان نبود آثاری از روزهای دشواری که بر ما گذشته به جای نمی‌ماند و اگر این مجاهدت‌ها نبود، نمی‌توانستیم این افکار را در جوانان و نوجوانان مداوم و پایدار نگه‌ داریم.
خزعلی خاطرنشان کرد: جنگ، قیام، شهادت و مقاومت یک برهه است و پاسداری، حفظ، حمایت و انتقال آن به نسل بعد کار مهمتری است که بخشی را هنرمندان و نویسندگان و مستندنگاران و بخشی را خانواده‌های معظم شهدا انجام می‌دهند.
 معاون رئیس‌جمهور تأکید کرد: آن‌ها که رفتند با خونشان این انقلاب را تضمین کردند و آنها که ماندند با قدم و قلمشان در این مسیر حرکت خواهند کرد و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد هر چه بیشتر در مسیر آنها حرکت کنیم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا که همه ما مدیون خون آنان هستیم؛ گفت: از تمام عزیزانی که برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا ایستادگی و مقاومت کردند و برای مداومت این انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند؛ بخصوص بانوانی که با تجلیل و تقدیر رهبر معظم انقلاب اثر آنان تقریظ شد و به عنوان یک افتخار برای این انقلاب نام برده شدند سپاسگزارم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi