شناسه خبر : 98166
شنبه 29 بهمن 1401 , 15:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در حاشیه اردوی دو روزه خانواده جانبازان نخاعی

تصاویر جانبازان نخاعی شهید و آثارهنری دیگر جانبازان به نمایش گذاشته می شود

از جانبازان نخاعی کشور، همچنین خانواده های جانبازان شهید نخاعی در خواست می شود چنانچه تصاویری از جانبازان شهید گرانقدر خود و یا آثار هنری از آنان در اختیار دارند، با شماره...

فاش نیوز - به مناسبت جشن های اعیاد شعبانیه و روز جانباز، تصاویر جانبازان نخاعی شهید و آثارهنری جانبازان نخاعی در حاشیه اردوی دو روزه خانواده جانبازان نخاعی به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، از آنجا که قرار است در حاشیه "جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جانباز" گالری عکس از جانبازان نخاعی شهید و همچنین آثار هنری جانبازان نخاعی برگزار گردد.

لذا بدین وسیله از جانبازان نخاعی کشور، همچنین خانواده های جانبازان شهید نخاعی در خواست می شود چنانچه تصاویری از جانبازان شهید گرانقدر خود و یا آثار هنری از آنان در اختیار دارند، با شماره ۰۹۳۰۳۶۶۱۵۷۳ تماس حاصل نمایند.

هم‌چنین از دیگر جانبازان نخاعی معزز درخواست می شود چنانچه دارای آثار هنری در زمینه های مختلف هستند، جهت ارسال آن اقدام نمایند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi