شناسه خبر : 98178
یکشنبه 30 بهمن 1401 , 08:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه 27 بهمن ماه در سفر به نیشابور، ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان را افتتاح کرد.
 
حضور قاضی‌زاده هاشمی در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیشابور/افتتاح ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور

به گزارش «ایثار»، عملیات احداث ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در نهایت، بهمن امسال با ۱۲۷ میلیارد ریال هزینه در سه طبقه و با هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا به بهره‌برداری رسید.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به نیشابور با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان و اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) بر پیگیری مطالب و دغدغه‌های طرح شده توسط ایثارگران شهرستان نیشابور تأکید کرد.
هاجر چنارانی، فرزند شهید و نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از فرزندان شهدا و ایثارگران از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر کرد و گفت: نیشابور شهر اولین‌ها و شهر سلسه الذهب است و 2400 شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده است و باید برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری همه تلاش خود را به کار گیریم.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفر خود با حضور در نشست شورای اداری شهرستان نیشابور، گفت: در خصوص بحث تأمین مسکن خانواده‌های معظم شهدا تأکید بر این است که در شهرهایی که بیشترین شهید را دارند توجه بیشتری صورت گیرد.
وی افزود: برای ساخت مکان ورزشی جانبازان با بازدیدی که از زمین مورد نظر داشتیم اقدامات لازم انجام خواهد شد و همچنین در خصوص رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بدو ورود به نیشابور با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان، با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام خسته نباشید انشاالله ساختمان جدید مبارک باشه جهت رسیدن به مشکلات خانواده های شهیدان و جانبازان عزیزمان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi