شناسه خبر : 98226
یکشنبه 30 بهمن 1401 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند مقام شهدا را توصیف کند

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی با تاکید بر مقام والای شهدا، درجه و مقام آنها را غیرقابل توصیف عنوان کرد.

 

به گزارش دفاع‌پرس از آذریایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی آذربایجان شرقی اظهار داشت: مقام شهدا به قدری بالا است که با هیچ کلمه ای نمی‌توان مقام آنها را توصیف کرد چرا که شهدا مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و جنگیدند و هیچ موقع میدان جنگ را ترک نکردند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز به شهادت رسیدند و لذا آنها در عین مظلومیت در مقابل دشمن شجاعانه ایستادند و اجازه ندادند دشمن قدمی بردارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار کرد: زمانشناسی و تکلیف شناسی از ویژگی های بسیار مهم شهیدان بود که چه در موقع شکست و چه در موقع پیروزی همیشه پای عهد خود بودند و به تکلیفی که داشتند عمل می‌کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنگ برای ما دوران دفاع مقدس بود چرا که هنوز مردم رشادت ها و جوانمردی های آن دوران را فراموش نکرده اند و این راه هیچ موقع فراموش نخواهد شد چون دانش آموزانی هستند که ادامه دهنده این راه پر نور خواهند بود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi