شناسه خبر : 98243
یکشنبه 13 فروردين 1402 , 02:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مقام یک توافق، بلند است و قد آمریکائیان کوتاه!

فاش نیوز - همه دولت ها در ایران جدا از هر سلیقه ای که دارند، تکلیفی دارند که باید خدمت به مردم را همراه با اهداف انقلاب جلو ببرند. این دولت ها چه پیروز شوند یا نشوند، مُکلف هستند مقابل ظلمی که به انقلاب و مردم ایران می شود بایستند؛ چون انقلاب برای برداشتن ظلم آمده، نه قبول ظلم. این سنت و قانون انقلاب است و هر دولتی که طبق قانون انقلاب مشی نکند، طبق همان قانون، منفور مردم می شود و کسی که مردم از او متنفر باشند پیش خداوند بزرگ هم مطرود خواهند بود.

آمریکائیان هم نقش احمقانه ای را که در مذاکرات برجام دارند بازی می کنند را نباید خیلی باور کنند. به رسمیت شناختن حق موشکی و منطقه ای ایران حق کسانی است که قدرت به رسمیت شناختن این حق را داشته باشند و این حق فقط از آنِ مردم ایران است؛ نه یانکی های متجاوز، خائن و ترسوی هیئت حاکمه تروریست ایالات متحده آمریکا.

مقام یک توافق بلند است و قد آمریکائیان کوتاه. آنها اگر سر پدرانشان را هم زیر پای خود بگذارند، پایشان به رکاب یک توافق واقعی نمی رسد. در قاموس آنها مذاکراه، توافق، تعهد، انسانیت و حقوق بشر یعنی حرف مفت. آنها فقط در کینه‌توزی یگانه عالم‌اند. آنها بندگان ترس و طمع هستند و همه این کینه‌توزی های آنها علیه مردم ایران فقط به این خاطر است که ایران توانسته است سلطه ناجوانمردانه و خائنانه آنها را در منطقه زیر گام‌های استوار و محکم خود له کند؛ حتی حقارت و خباثت متحدان منطقه ای آمریکا را نیز آشکار کرده است.

عقل برتر در عدم اظهار به تیز هوشی ظاهر می شود. صدای برتر در سکوت متجلی می شود و سیاست برتر در عدم آشکار ساختن تصمیم نهفته است؛ ولی حسن روحانی با آشکارساختن تصمیم خود که آمریکا کدخدای جهان است، تصمیم خود را همان اول آشکار ساخت و هشت سال مثل کبوتری خیس زیر باران، در حالت ضعف و ذلت ایستاد.

الان هم آقای رئیسی در مذاکرات برجام اصلا پایش به فرمان مقام معظم رهبری نیست. مگر مقام معظم رهبری نفرمودند اگر برجام را پاره کنید ما آن را آتش می زنیم؟ ولی آقای رئیسی این کار را نکرد. مقام معظم رهبری فرمودند ما در مقابل تهدید تهدید می کنیم. پس چرا آقای رئیسی یک اولتیماتوم شش ماهه نمی دهد که اگر تا شش ماه تحریم ها برداشته نشود، تمام دوربین ها و بازرسان آژانس اخراج و دوربین ها قطع می شود. نگارنده حدس می زنم یا آقای رئیسی ذاتا کمی ترسو هستند یا معنی آتش به اختیار را متوجه نشده اند و یا قدر انقلاب اسلامی را نمی دانند. ان‌شالله که تحلیل هایم اشتباه باشد.

برعکس سران آمریکا که تحریم را تنها راه چاره خود می دانند و همه مؤلفه های قدرت خود را به حوزه جنگ اقتصادی کشانده اند، ما ایرانیان مسلمان معتقدیم با تضعیف دلار آمریکا و داشتن دومین ارتش سایبری جهان توسط ایران و تهدیدات سایبری که اکثریت حوزه ها را فرا گرفته، این انقلاب اسلامی ایران است که به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه‌گر شده و روز به روز بر جهانی‌تر شدن تفکر جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم‌دار مقاومت علیه سلطه‌گری چند کشور غارتگر و به عنوان تنها کشور حامی مستضعفین عالم، روز به روز عظمت و اقتدارش بیشتر می شود.

مردم ایران در مکتب‌خانه مولای خود، حضرت علی (علیه السلام) یاد گرفته اند همواره رویکرد ظلم‌ستیزی خود را ادامه دهند و در سایه قدرت رهبری که اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسد، دشمنی های خائنانه و ناجوانمردانه آمریکا تفرقه در میان مردم را از بین ببرد و ترس را در دل دشمنان ایران بیندازد.

مردم ایران در مسیر تحولی بزرگ برای تکامل انقلاب خود قرار گرفته اند. پروردگارا تو را سپاس که به قدرت خود، دشمنانمان را درهم شکستی؛ آنها را خسته و ناامید و زمین‌گیر کردی و این پیروزی تنها یکی از نعماتی است که خداوند به انقلاب اسلامی ارزانی داشته و ما نعمت های بی‌شمار خداوند منان را سپاس می گوئیم و از فراموش کنندگان نیستیم؛ و درود به مومنان راه انقلاب که ایمانشان به هدیه خداوند، آمریکا و رژیم خونخوار اسرائیل را به شکست کشانده است.

|| احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi