شناسه خبر : 98246
دوشنبه 01 اسفند 1401 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر شهرداری منطقه ۲۰ از مادر شهید مدافع حرم «مرادی»

فاش نیوز - معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ تهران به‌همراه شهردار ناحیه شش همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با حضور در خانه مادر شهید مرادی، از وی تقدیر کردند.

 

تقدیر شهرداری منطقه ۲۰ از مادر شهید مرادی مدافع حرم در روز عید مبعثبه گزارش دفاع‌پرس، «مهدی مالمیر» معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ تهران ضمن عرض تبریک ایام مبارک مبعث پیامبر (ص) به مادر بزرگوار شهید مدافع حرم مرادی، به شجاعت و بصیرت بالای شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا با حضور خود در جبهه‌های جنگ، علاوه بر حفظ و حراست از کشور، امنیت و آرامش را به ما بازگرداندند که این فداکاری‌ها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

«طاهری» شهردار ناحیه شش نیز ضمن عرض تبریک ایام به خانواده معظم این شهید بزرگ والامقام، جانفشانی شهدا را حاصل فداکاری خانواده‌ها به‌ویژه مادران و همسران شهدا خواند و افزود: مادران شهدا از ابتدای انقلاب بار‌ها ثابت کرده‌اند که با توسل به ائمه اطهار (ع) در برابر تمام سختی‌ها می‌ایستند و با تکیه بر صبر و بردباری راه فرزندان شهید خود را ادامه می‌دهند.

در ادامه این بازدید مادر شهید مرادی ضمن بیان خاطراتی از شهید، یاد و خاطره این بزرگوار را زنده نگه داشت.

در پایان این دیدار، از مادر گرامی شهید مدافع حرم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به‌عمل آمد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه در داخل محدوده و دو ناحیه در خارج از محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی‌ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi