شناسه خبر : 98279
سه شنبه 02 اسفند 1401 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار رادان خبر داد

عزم جدی پلیس برای ساماندهی فوری معتادان متجاهر

فرمانده فراجا اعلام کرد که دستور برخورد با عمده‌فروشان موادمخدر و ساماندهی معتادان متجاهر را صادر کرده است.
به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه همایش روسا و فرماندهان پلیس مبارزه با موادمخدر که صبح دیروز در ستاد فراجا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران به رویکرد جدید فراجا در امر مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و در تشریح آن گفت: باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با موادمخدر وجود داشته باشد و بر همین اساس امروز از همکاران خواستیم تا علاوه‌بر عملیات علیه عمده‌فروشان و تولیدکنندگان، حتما نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر اهتمام لازم را داشته باشند.
رادان ادامه داد:‌ در همین راستا نیز از مردم می‌خواهم که اگر از چند روز آینده و از اوایل سال آتی مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر دیدند با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند، ما انتقاد آنان را خواهیم پذیرفت، اما اگر مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر ندیدند از این جهت که آنها را خوشحال کرده‌ و یکی‌ از دغدغه‌های آنان را رفع کرده‌ایم، خودمان نیز خوشحال خواهیم شد. 
وی با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: معتقدم که حضور سردار مومنی در این ستاد یک ظرفیت و فرصت خوب برای ما و کشور است و باید از ظرفیت‌های آن بیش از گذشته استفاده کنیم و نمی‌توانیم و نباید بهانه‌ای را برای کار نکردن داشته باشیم.
 کشف ۵۹۵ تن انواع مخدر در کشور
رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا هم در حاشیه همایش روسا و فرماندهان پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا به تشریح برخی از دستاوردهای پلیس مبارزه با موادمخدر در سال جاری پرداخت و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۹۵ تن انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است که مخدر تریاک همچنان در صدر این کشفیات قرار دارد و درصد قابل توجهی نیز در حاشیه مرزها بوده است. سردار مجید کریمی با بیان اینکه درحال حاضر مهم‌ترین دغدغه و نگرانی ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر تولید انبوه مخدر شیشه در کشور افغانستان است، افزود: به تازگی بیش از دو هزار و 700 تن مخدر شیشه در افغانستان شناسایی و کشف شده است. کریمی با بیان اینکه امیدواریم حاکمان افغانستان به این موضوع حساسیت نشان دهند و جلوی تولید بیشتر ماده مخدر شیشه را بگیرند، ادامه داد: یکی از دستور کارهای جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات دیپلماتیک و رایزنی با کشورهای دیگر است تا جلوی ورود مواد مخدر به کشور گرفته شود. وی با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم اولویت اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است، گفت: درست است کشف مواد مخدر مهم است اما اگر مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر را ببینند فکر می‌کند که اقدامات پلیس بی‌فایده و بی‌اثر بوده است.
رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا بیان داشت:ایجاد ظرفیت‌ها در سراسر کشور و داشتن برنامه صیانت بعد از خروج معتادان دو امر مهمی است که پلیس مبارزه با مواد مخدر آن را پیگیری می‌کند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi