شناسه خبر : 98352
یکشنبه 07 اسفند 1401 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰٪شیمیایی و اعصاب و روان

ولی الله میرعزیزی، جانباز ۷۰درصد هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهید خود پیوست...

فاش نیوز- جانباز ۷۰٪ هشت سال دفاع مقدس "ولی الله میرعزیزی" دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهید خود پیوست.

جانباز شهید ولی الله میر عزیزی از نام آشنایان لشگر۱۰سید الشهدا(ع)، پس از سال‌ها صبر بر عوارض اعصاب و روان و شیمیایی در اعیاد متبرک شعبانیه به شهدا ملحق شد.

ولی الله میر عزیزی در سال۶۰ برای نخستین بار در فتح بستان به جبهه اعزام شد و در عملیات فتح المبین به حلقه وصل جانبازان پذیرفته شد. 

او پس از بهبودی نسبی به جبهه بازگشت و در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات های مهم شرکت داشت.

در عملیات خیبر از ناحیه کمر مجروح شد و پس از آن در قسمت پشتیبانی ادوات زرهی تیپ106 مشغول به خدمت شد. ولی الله به دفعات در مناطق عملیاتی فکه، بدر، والفجر هشت و مخصوصاً در حلبچه مجروح و شیمیایی شد.

این جانباز 70درصد همواره در میان جانبازان، چهره شناخته شده ی پرچمداری از ولایت، پاسداری از مکتب امامین انقلاب و سنگربان میراث گران‌سنگ خون شهیدان بود.

میر عزیزی همچون دیگر جانبازان با درد رفاقتی دیرینه داشت و ترجمان واقعی این کلام بود که: «در بلا من دیده ام لذات او/مات اویم، مات اویم، مات او» 

پیکر مطهر این جانباز شهید، صبح روز دوشنبه 8 اسفند از شهرک شاهد تهرانپارس، برای قرار یافتن در کنار شهیدان و جانبازان شهید، تشییع می شود.

تماشای کلیپی از صحنه های فیلم شهید جانباز ولی الله میرعزیزی 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi