شناسه خبر : 98507
شنبه 13 اسفند 1401 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان والامقام «دیوجان» آسمانی شد

فاش نیوز - مرحومه «آمنه تابش» مادر شهیدان والامقام «علی و ابراهیم دیوجان» از استان خوزستان پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخار آفرینش آسمانی شد.
 
مادر شهیدان والامقام «دیوجان» آسمانی شد
به گزارش «ایثار»، مرحومه «آمنه تابش» مادر شهیدان والامقام «علی و ابراهیم دیوجان» پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخار آفرینش در یازدهم اسفندماه ۱۴۰۱ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر شهیدان با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.
گفتنی است؛ فرزندان این مادر صبور جاوید الاثر «علی دیوجان» در سال 1359 در شلمچه و «ابراهیم دیوجان» در سال ۱۳۶۵ و در عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi