شناسه خبر : 98806
شنبه 27 اسفند 1401 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شگفتی‌ساز برای پروفسور دیوید میلر

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شگفتی‌ساز برای پروفسور دیوید میلر

فاش نیوز - پروفسور دیوید میلر در پایان بازدید از موزه گفت: من از موزه های متعددی در کشورهای مختلف بازدید داشته‌ام و باید بگویم که این موزه فوق‌العاده بود.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، پروفسور دیوید میلر پژوهشگر ارشد مرکز اسلام و امور جهانی در دانشگاه زعیم استانبول ترکیه و استاد سابق جامعه‌شناسی سیاسی در دانشگاه بریستول از تالارهای هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد. در پایان این بازدید پروفسور میلر در مصاحبه با خبرنگار موزه گفت: من از موزه‌های متعددی در کشورهای مختلف بازدید داشته‌ام و باید بگویم که این موزه فوق‌العاده بود.

وی افزود:  نوع ارائه محتوا در تالارهای موزه هم از نظر مفهومی و هم از لحاظ تاریخی قابل توجه بود.

میلر در ادامه گفت: من از این بازدید مطالب زیادی آموختم، به خصوص در مورد جنگ ایران و عراق که در ایران به دفاع مقدس معروف است و هزینه‌هایی که این کشور در راه رسیدن به استقلال و آزادی پرداخته است. ایرانیان از همه اقشار با هم متحد شدند تا ارزش‌های خود را شکل دهند؛ ارزش‌هایی که امروز شاهد آن هستیم. امروز ایران در نظام جدید جهانی نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi