شناسه خبر : 99068
دوشنبه 14 فروردين 1402 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کشف حجاب بخشی از توطئه اغتشاشات است

کشف حجاب عده ای ناآگاه و بازی خورده در اغتشاشات سال گذشته شروع شد؛ یعنی کشف حجاب خود بخود اغتشاش در اجتماع است و عوامل آن علنا دین و اجتماع و امنیت و آسایش ملت...

فاش نیوز - هیچ مسلمان واقعی کشف حجاب را قبول نمی کند و نمی تواند بگوید زنان و دختران آزادند در اجتماع و ملاءعام کشف حجاب نموده و با لباس های خارج از عرف که شبه عریان است بگردند. این کشف حجاب عده ای ناآگاه و بازی خورده در اغتشاشات سال گذشته شروع شد؛ یعنی کشف حجاب خود بخود اغتشاش در اجتماع است و عوامل آن علنا دین و اجتماع و امنیت و آسایش ملت را به مبارزه طلبیده اند.

استکبارجهانی به راحتی دست از سر نظام و مردم برنمی دارد. هرچقدر صبر و استقامت و پایمردی ملت ایران در برابر دشمنی ها ثمره و برکت می دهد فشارها و توطئه ها افزون تر می گردد؛ و هراندازه کشور به پیشرفت ها و دستاوردهایی می رسد که نشانه خنثی بودن تحریم هاست، استکبار جهانی طرح دیگری را علیه ما پیاده می کند.

تغییر معادلات جهانی و منطقه ای، شکست آمریکا در رسیدن به اهدافش را نشان می دهد. وقتی به دنبال منزوی ساختن ایران هستند به‌یک‌باره معادلات چیز دیگری را نمایان می سازد. ارتباطات راهبردی جمهوری اسلامی با روسیه و چین آمریکا را نگران کرد؛ ارتباطی غیرمنتظره برای آمریکا و غرب یعنی احیای رابطه ایران و عربستان و بالطبع با دیگر کشورهای عربی، آن هم با پادرمیانی چین، دقیقا همان چیزی‌ست که استکبار جهانی نه می خواست و نه انتظارش را داشت. این موضوع بشدت آمریکا و غرب را عصبانی و منفعل کرده و این امر موجب می گردد به هرنحوی شده بخواهد چهره ایران و جمهوری اسلامی را دگرگون نشان دهد. پس در صدد تهاجم فرهنگی و ایجاد اغتشاش و درگیری بین مردم برمی آید و یکی از ابزارش همین استفاده از ناآگاهی بعضی افراد نسبت به حفظ حرمت حجاب و پوشش مناسب زنان و دختران است.

کشف حجاب و پوشش نامناسب غیرعرفی تنها یک حرکت ضدنظام نیست؛ بلکه عمل ضددین و ضدقرآن و مبارزه با اعتقادات و باورهای مردم و امت، باهدف برهم زدن امنیت اجتماعی و نظم عمومی می باشد. دراین رابطه استکبار جهانی و دشمنان اسلام و نظام و کشور برای ما خواب هایی دیده اند که مسئولین نظام باید با تدبر و هوشمندی برای نقش برآب نمودن نقشه های دشمنان برنامه ریزی فرهنگی کنند.

یقینا یکی از اهداف شوم دشمنان ملت رودررو قراردادن مردم و ایجاد ناامنی ودرگیری‌ست و اگر درست مدیریت نشود، دچار خسارات بزرگی خواهیم شد. برهمه نخبگان و اندیشمندان دینی و دانشگاهی و جامعه هنری و ورزشی واجب است تا باهمفکری و خرد جمعی به دنبال بهترین راهها برای اقناع و آگاهی بخشی جوانان و نوجوانان و خانواده ها در این رابطه باشند. یقینا برخورد و مقابله نامناسب و احساسی و هیجانی نه تنها مشکل را حل نخواهدکرد، بلکه آب به آسیاب دشمنان و بدخواهان خواهد ریخت.

|| سیدرضاحسینی نژاد

اینستاگرام
سلام . این فتنه فقط یک راهکار دارد. رویکرد مشاهده ای بندورا را مطالعه فرمایید . با تلفیق مشاوره اسلامی و این رویکرد چاره کار را بیابید.
والا این جریان به جاهای باریکی کشیده می شود که شرایط را از زمان شاه هم بدتر خواهد کرد.
این راه تاریک و باریک...
به ترکستان می‌رود.
بی حجابی، محکوم است.
بدون قیدوشرط...
تمام.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi