شناسه خبر : 99104
سه شنبه 15 فروردين 1402 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «آل طاها» به فرزندان شهیدش پیوست

فاش نیوز - مرحومه مغفوره حاجیه خانم «صفیه سلطانی» مادر شهیدان «سیدمحمود و سیدعلی آل طاها» دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان «آل طاها» به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش «ایثار»، مرحومه مغفوره حاجیه خانم «صفیه سلطانی» مادر شهیدان والامقام «سیدمحمود و سیدعلی آل طاها» از استان اردبیل دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر مطهّر این مادر گرامی همزمان با هفتمین روز ماه مبارک رمضان برگزار و پیکر پاک آن مادر آسمانی در جوار فرزندان شهیدشان در آرامستان بهشت فاطمه (س) اردبیل به خاک سپرده شد.
شهید معظم سیدعلی آل طاها پانزدهم خرداد ۱۳۴۵ چشم به جهان گشود. همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و هفتم اسفند ۱۳۶۲، در عملیات خیبر جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش مدتی در منطقه بر جا ماند و بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۷۶ پس از تفحص، در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) شهر اردبیل به خاک سپرده شد.
شهید معظم سیدمحمود آل طاها بیستم شهریور ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود. دانش‌آموز دوم راهنمایی بود و به عنوان بسیجی در جبهه (دفاع مقدس) حضور یافت. هفتم اسفند ۱۳۶۲ با سمت تک‌تیرانداز در عملیات خیبر جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش مدتی در منطقه بر جا ماند و بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۷۶پس از تفحص، در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) شهر اردبیل به خاک سپرده شد.
گفتنی است، با توجه به اینکه مادر شهیدان والامقام آل‌طه در بستر بیماری و در یکی از بیمارستان‌های اردبیل بستری بود، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان روز سه‌شنبه هشتم فروردین ماه در بیمارستان محل بستری ایشان حضور یافت و از ایشان عیادت کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi