شناسه خبر : 99122
سه شنبه 15 فروردين 1402 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی پیشرو در ایفای مسئولیت ایثاراجتماعی

تعظیم و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران در روستاه ها و نقاط محروم، حسب تاکید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، و سیاست‌گذاری انجام شده در حوزه ایثارگران...

فاش نیوز - امروزه سازمان‌ها و شرکت های بزرگ همواره به مفهوم مسئولیت اجتماعی به عنوان یک فرصت برای پیشرفت و پیشبرد اهداف کلان نگاه می کنند و بر این امر واقف اند که ایفای مسئولیت اجتماعی موجب می گردد گزینه‌های متنوعی برای رشد، توسعه و پایداری کشور پیش روی جامعه در اقصا نقاط ایران اسلامی قرار گیرد.

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره به عنوان یک شرکت مادرتخصصی، سالانه خدمات متنوعی را به میلیون ها مسافر، مستقبل، مشایعین و عوامل خدمت رسان در 54 فرودگاه در پهنه ایران اسلامی و در همه استان ها و مناطق کشور ارائه می نماید. علاوه بر این مسئولیت خطیر از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم، با تنوع بخشی به فعالیت هایی از قبیل ایثار اجتماعی، ترویج سبک زندگی شهدا، و مشارکت با گروه های جهادی، سعی نموده دامنه این نوع فعالیت های اجتماعی را برای ایجاد امید، نشاط و خدمت رسانی به مردم عزیزمان در مناطق مختلف کشور، به ویژه در روستاها و نقاط محروم گسترش دهد.

تعظیم و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران در روستاه ها و نقاط محروم، حسب تاکید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، و سیاست‌گذاری انجام شده در حوزه ایثارگران در وزارتخانه متبوع، بخشی از این مسئولیت و ایثار اجتماعی بوده است.

گفتنی‌ست نوروز امسال نیز به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، با حضور مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران، به همراه تنی چند از مسئولان فرودگاه بوشهر در منزل مادر شهید آیشته، در روستای چهل زرعی عجم، از توابع شهرستان دشتستان، بخش شبانکاره شروع و همچون سال گذشته، ان‌شاءا... در استان های دیگر نیز ادامه خواهد یافت.

در پایان این دیدار، به نمایندگی از مدیر عامل شرکت، لوح تقدیر و چفیه متبرک به یاد شهدا و رزمندگان به مادر و نوه های این شهید والا مقام اهدا گردید و همچنین با تقدیم تمثال سرداران شهید به رئیس شورای اسلامی روستا، از وی نیز تقدیر به عمل آمد.

یادآور می شود که شهید سهراب آیشته در اثر بمباران هواپیماهای بعثی، در تاریخ 67/04/11 به شهادت رسید و روحش آسمانی شد.

|| رضا علامه‌زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi