شناسه خبر : 99173
چهارشنبه 16 فروردين 1402 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترفند ماستیسم!

سیدرضا حسینی نژاد - ماستیسم، یک ترفند در جهت مظلوم نمایی جریان ضدحجاب است؛ تا احساسات مردم را به نفع معاندان و همچنین فرصت طلبان سیاسی برانگیزانند.

سنگرهای کمین فرصت طلبان زود لو رفت؛ اولینشان جناب کرباسچی بود که عقده چندین ساله خود را سر علم و تکنولوژی و پیشرفت های هسته ای کشورمان خالی کند.

کرباسچی البته خوب می داند سناریوی ماست‌ریزی و جریان ضدحجاب هر دو از یک آبشخور تغذیه می شوند و همفکران ایشان آب بیشتری در این آسیاب می ریزند.

ملت شریف و قهرمان و بصیر ایران که توطئه اغتشاشگران را در پاییز ۱۴۰۱ خنثی کردند، این‌ بار نیز هوشیارتر از همیشه دست فرصت طلبان را خوانده اند و اجازه نمی دهند امنیت و ثبات کشور دستخوش امیال دشمنان و بدخواهان گردد. ان شاءا ...

اینستاگرام
سلام ، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمود : حجاب اسم رمز جنگ ترکیبی دشمن بود که هوشمندانه طراحی شد. کافیست مردم بدانند موضوع حجاب از نظر دینی و رسالت زنان در این خصوص بهانه دشمن است لیکن حذف نظام اسلامی هدف اصلی میباشد.
پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که موجب کاهش شدید التهاب در جامعه بود و نقشه دشمن را نقش بر آب کرد و حتی شنیده شد برخی قراردادهای دشمنان با بازیگران فتنه نیز کنسل شد هنوز برخی امید خود را از دست نداده و گاهی دست و پا میزنند تا فتنه ای که با اعتراف طراحان نقشه شکست خورده را ماست مالی کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi